Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:26:40 GMT

کاپیتانِ آرام سپاهان و باز کردن گره بازی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۱۷۷

کاپیتانِ آرام سپاهان و باز کردن گره بازی (عکس)

جلال علی‌محمدی از آن دسته بازیکنانی به شمار می‌رود که عملکردش در کنار بازیکنان شناخته شده سپاهان خیلی به چشم نمی‌آید، اما محرم نویدکیا پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی بدون درنگ برای جذب او اقدام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در شرایطی موفق شد با کسب 65 امتیاز رکوردی ویژه را به عنوان نایب قهرمان به نام خود بزند که جلال علی‌محمدی در نیمه اول فصل در کنار سروش رفیعی و محمد کریمی یکی از سه هافبک تعیین کننده، این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل دوم با اضافه شدن احسان حاج صفی و همینطور نمایش خوبی که سلمانی جوان در نیم فصل اول ارائه کرده بود، کار علی‌محمدی و هافبک‌های دیگر تیم برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت شد، اما باز هم در مسابقاتی شاهد حضور ثابت علی‌محمدی، حاج‌صفی و سروش رفیعی به عنوان سه بازیکن ثابت تیم در آرایش 3-3-4 بودیم و همین موضوع نشان از تاثیر این بازیکن در نقشه تیمی طلایی‌پوشان اصفهانی دارد.


سبک بازی سپاهان با حضور محرم نویدکیا به طور کلی دچار تغییر شد و در روش جدید بازیکنان این تیم و به ویژه آنهایی که در میانه زمین قرار دارند و خودشان را در محاصره بازیکنان حریف می‌بینند، نیاز به تبحر بالایی در بازیخوانی، کنترل توپ، ارسال پاس دقیق و سریع و از همه مهم‌تر حفظ توپ دارد؛ با این حال جلال علی‌محمدی که پرورش یافته آکادمی سپاهان است، توانست در فصلی که گذشت رضایت محرم نویدکیا را جلب کند و در اولین بازی فصل در شرایطی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود که رقیبانی نظیر محمد کریمی و یاسین سلمانی جوان را به عنوان دو رقیب خود می‌بیند، ولی او بود  که در کنار سروش رفیعی و مسعود ریگی تشکیل دهنده سه بازیکن میانی زمین بودند.


این بازیکن که پس از خلعتبری کاپیتان دوم طلایی پوشان اصفهانی نیز به شمار می‌رود، در دیدار برابر مس رفسنجان نقشی کلیدی در موفقیت تیمش و کسب سه امتیاز ایفا کرد و در بهترین زمان ممکن با ارسال پاسی قطری که از میانه‌‎های زمین ارسال شد، امید نورافکن را در موقعیت مناسبی برای شوتزنی قرار داد و این بازیکن هم توانست ضربه‌اش را پس از اینکه به مدافع مس رفسنجان برخورد کرد، به گل تبدیل کند. با همین گل بود که سپاهان با خیالی آسوده‌تر برای شروع نیمه دوم به رختکن رفت و گل دوم هم در ادام ثبت شد تا اولین دیدار شاگردان محرم نویدکیا به لطف موقعیت سنجی بازیکنی که کمتر نامش شنیده می‌شود، با سه امتیاز همراه باشد.

 

فولادمبارکه سپاهان جلال الدین علی محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان جلال الدین علی محمدی محرم نویدکیا علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال