Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در متن این بیانیه که یک نسخه از ان در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نقطه عطفی در تاریخ ایران است، در این روز ملت به تحول رأی داد، تحولی با محوریت اندیشه و آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی، مردم ایران با حماسه‌ای به یادماندنی با وجود تمام یأس‌آفرینی‌ها به کسی رأی دادند که ثابت کرده‌ بود دل در گرو اسلام و مردم داشته و رضایت ملت را با رضایت هیچ کدخدائی معاوضه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: در این میان مردم چشم امید دارند به تسری تحول و حرکت به سمت روزهای درخشان در تمام سطوح مدیریتی، آن‌گونه که مسئولیت‌ها به افراد متعهد، کارآمد و دلسوز سپرده‌ شود.

دراین بیانیه تصریح شده؛ استانداران بعد از وزرا موثرترین افراد در حیات اقتصادی و اجتماعی مردم هستند بنابراین با سپردن سکانداری استانی چون همدان که سابقه جهاد و شهادت و دینداری مردمش بر کسی پوشیده نیست به فردی چون علیرضا قاسمی فرزاد که خود از بقیه‌السیف شهدا بوده و سال‌ها در اسارت مجاهدت و پایمردی خویش را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت کرده‌است نویددهنده آغاز دوران تحول در استان همدان است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در این بیانیه ضمن تبریک به مردم شریف استان و استاندار جدید همدان به عنوان فرزند انقلابی ملت خواسته با عزمی جزم تمام توان خود را با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، افراد و گروه‌های درون گفتمان نظام، برای خدمت به مردم استان، متمرکز کند.

در این بیانیه تاکید شده، اینک ضمن تقدیر از هیئت محترم دولت و وزیر کشور به خاطر این انتخاب و تشکر از همه دلسوزانی که به هرنحوی برای انتصاب فردی کارآمد در این عرصه تلاش کردند ضروری است مردم به‌ویژه نخبگان سیاسی و فعالان عرصه‌های مختلف با پرهیز از سهم‌خواهی به استاندار جدید برای تحقق همدانی در شأن مردم مومن و فرهیخته آن در راستای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنیم.

 «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار همدان در دولت سیزدهم انتخاب شد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» سال ۱۳۴۵ در همدان متولد شد وی از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، گزینش استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل توسعه ای ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان را در کارنامه دارد.

از دیگر پست های مدیریتی قاسمی فرزاد می توان به معاونت اداری و مالی ستاد نصر، معاون امور بین الملل ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور ، معاون مدیرکل سیاسی و سرپرست اداره دوم(انتصابات) وزارت کشور و  رییس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ فعالیت احزاب وزارت کشور اشاره کرد.

استاندار جدید همدان با مدرک کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای، رزمنده و جانباز ۴۵ درصد با ۶۶ ماه سابقه آزادگی(اسارت) است.

برچسب‌ها هیات دولت همدان اصولگرایان استانداری همدان بیانیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت همدان اصولگرایان هیات دولت همدان اصولگرایان استانداری همدان بیانیه انقلاب اسلامی استاندار جدید قاسمی فرزاد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: قصد ما این نیست که سند جدیدی، تولید کنیم و معیار کار ما، بیانیه مشترک مارس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست مشترک خبری رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی کشورمان صبح امروز_سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت_ در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان آغاز شد.‌

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این نشست خبری اظهار داشت: طی دو روز حضورم در ایران نشست‌های خیلی مهمی را با مذاکره کننده ارشد و وزیر امورخارجه ایران داشتم و در خصوص شروع و تقویت روابط دو طرف را تبادل نظر کردیم.

وی گفت: شب گذشته هم رایزنی‌های فشرده و خوبی را برای اتخاذ تصمیماتی برای گام‌های متقبال داشتیم.

گروسی تصریح کرد: همانطور که آقای اسلامی گفتند سال قبل توافق کردیم بر صدور بیانیه‌ای که بتوانیم مسیر آینده را بدانیم و در خصوص سطح همکاری‌های ایران و آژانس در حوزه نظارتی و پادمانی اشاره می‌کند و البته حل مسائل باقیمانده هم نیازمند تلاش‌ها و گام‌های جدی دو طرف است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود: علی رغم کاستی‌ها و پستی بلندی‌های موجود ولی این روند تعامل وجود داشته است و پیشنهادی را ارائه کردم که گام‌های عملیاتی است که مسیر آینده را روشن می‌کند و تیم‌های دو طرف در حال حاضر در گفت‌وگو با یکدیگر برای ترسیم مسیر آینده هستند.

گروسی اظهارداشت: قصد ما این نیست که سند جدیدی داشته باشیم بلکه همان سند مارچ را برای همکاری‌ها و تعاملات بین دو طرف داشته باشیم و این سند از این ظرفیت برخوردار است که مسائل باقیمانده دو طرف را حل و فصل کند که اینها نیز در چارچوب ان پی تی و پادمان است.

وی افزود: امروز هم بر روی برداشته شدن گام‌های جدی و عملیاتی در راستای تحقق این موضوع تاکید کردیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص نگرانی ایران از نقش مخرب اسرائیل در برنامه هسته‌ای خود، تصریح کرد: ما به بازیگران خارجی توجه نداریم و مخاطب ما ایران است و نقش ایران را در نظر می‌گیریم. برای ما منافع و امنیت منطقه‌ای مهم است و به آن توجه داریم. تلاش می‌کنیم با انجام اقداماتی هرگونه شک و شبهه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران زدوده شود و در مسیر صحیحی با ایران پیش خواهیم رفت.

گروسی بیان کرد: ما باید با ایران همکاری کنیم تا به مسیر قبلی برگردیم و شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم و می‌دانیم که چه اقداماتی باید در این زمینه انجام شود.

سند جدیدی در کار نیست

گروسی اظهارداشت: قصد ما این نیست که سند جدیدی داشته باشیم بلکه همان سند مارس را برای همکاری‌ها و تعاملات بین دو طرف داشته باشیم و این سند از این ظرفیت برخوردار است که مسائل باقیمانده دو طرف را حل و فصل کند که اینها نیز در چارچوب ان پی تی و پادمان است.

وی افزود: امروز هم بر روی برداشته شدن گام‌های جدی و عملیاتی در راستای تحقق این موضوع تاکید کردیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص نگرانی ایران از نقش مخرب اسرائیل در برنامه هسته‌ای خود، تصریح کرد: ما به بازیگران خارجی توجه نداریم و مخاطب ما ایران است و نقش ایران را در نظر می‌گیریم. برای ما منافع و امنیت منطقه‌ای مهم است و به آن توجه داریم. تلاش می‌کنیم با انجام اقداماتی هرگونه شک و شبهه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران زدوده شود و در مسیر صحیحی با ایران پیش خواهیم رفت.

گروسی بیان کرد: ما باید با ایران همکاری کنیم تا به مسیر قبلی برگردیم و شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم و می‌دانیم که چه اقداماتی باید در این زمینه انجام شود

کد خبر 751452

دیگر خبرها

  • سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد