Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حزب‌الله اعلام کرد: «دستان خیانتکار تروریسیم بار دیگر به سوی امنیت و ثبات پایتخت سوریه دراز شد و با انفجار دو بمب، یک اتوبوس حامل نظامیان در نزدیکی پل "الرئیس" در مرکز پایتخت سوریه، دمشق، ده‌ها نفر را در این کشور شهید و مجروح کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ «حزب‌الله بدین وسیله به سران سوریه، ارتش این کشور و خانواده‌های شهداء تسلیت می‌گوید و با آن‌ها ابراز همدری می‌کند و از خداوند متعال برای شهدای بی‌گناه رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند می‌خواهیم که به ملت برادر سوریه پیروزی و ثبات ارزانی دارد».

حزب‌الله همچنین این انفجار را جنایتکارانه خواند و خاطر نشان کرد که گروه‌های تروریستی و به‌وجودآورندگان آن‌ها در جهان و منطقه در پس این اقدام  قرار دارند.

این جنبش در پایان تأکید کرد که تمام تلاش تروریست‌ها برای متزلزل کردن ثبات و امنیت سوریه نه‌تنها به موفقیت نخواهد انجامید بلکه عزم و اراده ارتش سوریه را برای پایان دادن به عملیات آزادسازی مناطق اشغالی این کشور دو چندان خواهد کرد.

 منابع رسمی سوریه، صبح امروز، از وقوع یک انفجار تروریستی در دمشق خبر دادند.خبرگزاری رسمی سوریه در این خصوص گزارش داد که در مسیر یک اتوبوس حامل یگان‌های مهندسی خنثی‌سازی بمب در دمشق بمب منفجر شده است.

طبق این گزارش، به دنبال این انفجار، چهارده نفر از نیروهای سوریه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مجروح شدند.

تا این لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

پربیننده ترین چرا کالین پاول با وجود دو دوز واکسن در گذشت؟ تغییر سیاست تحریمی آمریکا در پی شکست فشار حداکثری علیه ایران مدیرکل آژانس خواستار ملاقات با وزیر خارجه ایران شد باید به دنبال راهکاری برای موثرتر کردن تحریم های اقتصادی باشیم / ضرورت مقابله با تهدید رمزارز‌ها برای اقتصاد آمریکا جنگ سرد جدید در راه است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی