Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، پویش همکلاسی مهربان ۲ در قالب رزمایش بزرگ کمک در استان اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در قالب این پویش بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قالب پویش همکلاسی مهربان ۲ علاوه بر تهیه بسته‌های کیف و نوشت‌افزار، شاهد تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند، کفش و البسه، بسته معیشتی، بسته بهداشتی و کتب درسی در بین دانش‌آموزان نیازمند بودیم‌.

نقی‌پور افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار، نواحی مقاومت بسیج، ادارات آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی، بسیج اصناف و کارگری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی بسیج تهیه و توزیع شد.

وی با قدردانی از مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم مؤمن و خیر استان اردبیل خاطر نشان کرد: پویش همکلاسی مهربان دو بار دیگر صحنه‌هایی از همدلی و همیاری مردم خیر استان در کمک به دانش‌آموزان نیازمند را به نمایش گذاشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اضافه کرد: این پویش همچنان در استان تداوم دارد و مردم خیر استان می‌توانند جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند به حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی یا دفاتر بسیج سازندگی مراجعه کنند.

کد خبر 5332641

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی کمک مومنانه نوشت افزار محرومیت زدایی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها دانش آموزان نیازمند بسیج دانش آموزی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی