Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:20:48 GMT

خوراک مورد علاقه رونالدو؛ CR7 به دنبال اعاده حیثیت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۵۶۷

خوراک مورد علاقه رونالدو؛ CR7 به دنبال اعاده حیثیت

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد امید اول گلزنی این تیم برابر آتالانتا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ابتدای هفته و با ارائه نمایشی انتقاد برانگیز با چهار گل مقابل لسترسیتی مغلوب شد تا انتقادات از این تیم و البته کریستیانو رونالدو افزایش یابد. حالا این تیم امشب در استادیوم اولدترافورد پذیرای آتالانتا است و این بازیکن به قصد جبران پای به میدان خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستیانو رونالدو تا به حال 24 بار برابر نمایندگان فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان به میدان رفته، 18 بار موفق به گلزنی شده و شش پاس گل نیز ارسال کرده است. این ستاره پرتغالی موفق به ثبت میانگین هر 115 دقیقه یک گل و هر 86 دقیقه تاثیرگذاری روی به ثمر رسیدن یک گل شده است.

 

 

جالب اینجاست یوونتوس، باشگاه سابق کریستیانو رونالدو محبوب ترین حریف ایتالیایی او در لیگ قهرمانان محسوب می شود. این گلزن قهار در هفت تقابل موفق به زدن 10 گل و ارسال دو پاس گل شده و هر 63 دقیقه یک بار دروازه این تیم را باز کرده است. کریستیانو رونالدو مقابل رم پنج بار، مقابل میلان دو بار و مقابل اینتر یک بار موفق به گلزنی شد و در 180 دقیقه تقابل با ناپولی در لیگ قهرمانان نیز در گلزنی ناکام مانده است.

 

 

فقط نمایندگان فوتبال آلمان با 28 بار تسلیم شدن در مقابل کریستیانو رونالدو آمار بدتری از تیم ها ی ایتالیایی به ثبت رسانده اند. همچنین رونالدو در طی سه سال حضور خود در یوونتوس در شش بازی مقابل آتالانتا سه گل به ثمر رساند. حالا این گلزن باتجربه امشب به دنبال بهبود رکورد درخشان خود برابر آتالانتا و البته پاسخ دادن به دبل دیشب لیونل مسی و حفظ فاصله در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان است.

 

پاری سن ژرمن یوونتوس لیونل مسی کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن یوونتوس لیونل مسی کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏