Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی از اداره مدنی به جرائم متعدد جنسی از جمله تجاوز به یک زن فلسطینی محکوم شد.

این محکومیت در سال ۲۰۱۷ ثبت شد، اما برخی جزئیات این پرونده به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است.

این افسر که ارتش از نشر هویت وی خودداری کرده است، به جرایمی که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ مرتکب شده است محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله جرایم وی می‌توان به تجاوز به یک زن فلسطینی، آزار جنسی، گرفتن رشوه جنسی، کلاهبرداری، نقض اعتماد و سوء استفاده از قدرت اشاره کرد.

هم اکنون این فرد از ارتش اخراج شده و حکم ۱۱ ساله زندان شامل حال وی شده است.

تحقیقی در این اواخر منتشر شده است که فاش می‌کند از هر 6 نظامی زن صهیونیست، یک نفر در طول دوره خدمت اجباری مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرد. نظرسنجی دیگری که کانال هفتم تلویزیون عبری منتشر کرد نشان داد که 60 درصد از نظامیان زن صهیونیستی که خدمت اجباری خود را سپری کرده‌اند در معرض یکی از اشکال مختلف از آزار و تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های عبری زبان در کنار جنایات تجاوز و آزار و اذیت جنسی بر روی وضعیت روحی و روانی نظامیانی تمرکز کردند که در ارتش اشغالگر خدمت می‌کنند.در این زمینه نشانه‌های بسیاری وجود دارد که از وضعیت نگرانی و اضطراب فزاینده سخن می‌گوید که نظامیان این رژیم را به مصرف مواد مخدر و برگزاری بزم‌های شرب مشروبات الکلی و مفاسد اخلاقی داخل پایگاه‌های نظامی سوق داده است.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی مدعی داشتن ارتشی قوی است و برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی های آنان سالها تلاش می کند تا اطلاعات به بیرون درز نکند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فساد اخلاقی رسوایی جنسی نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد