Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی و تولیدی در سفر به شهرستان دامغان به خبرنگاران بیان کرد: زیرساخت‌ها از مهمترین گام‌ها و الزامات توسعه نواحی صنعتی است که امسال نیز تعدادی طرح جدید زیرساختی با تامین اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار است تا نیاز‌های اولیه سرمایه‌گذاران شامل آب، برق و گاز تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دولت نگاه ویژه به طرح‌های زیرساختی صنعتی دارند که با این نگاه، امسال بودجه زیرساختی کشور ۵۰ درصد افزایش یافته است.

رسولیان بیان کرد: در بخش زیرساختی شهرک صنعتی دامغان نیز ۱۴۰ میلیارد ریال طرح به همراه طرح مشارکت در پست برق در حال اجرا است.

او بیان کرد: موضوع برق رسانی به تعدادی از واحد‌های صنعتی با توجه ویژه استاندار سمنان در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال با بهره‌برداری پست برق این شهرک، مشکل شرکت‌های علاقمند به سرمایه‌گذاری نیز رفع می‌شود.

رسولیان ادامه داد: افزایش زیربنای شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان یکی دیگر از برنامه‌های در دست انجام است که در ۲ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان دامغان برنامه توسعه ۵۸۰ هکتار در نظر گرفته شده است که پس از تصویب در مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک عملیاتی و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: توسعه اقتصادی و صنعتی استان سمنان از رویکرد‌های اصلی مسوولان استان است و برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نواحی صنعتی زیر ساخت های صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان