Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای استان فارس در جلسه هم اندیشی با جمعی اصحاب رسانه استان فارس که با موضوع بررسی نقش رسانه در مواجه با تهدیدات امنیتی و نظامی و چگونگی تبدیل تهدید به فرصت برگزار شد، با اشاره به سابقه درخشان استان فارس در تمامی عرصه‌ها و سخنان حضرت آقا که فرمودند استان فارس در قله است، بیان کرد: در این استان نیروی انسانی متخصص و متبحر خوبی در تمامی حوزه‌ها وجود دارد و در رسانه‌ها نیز قلم دستان متبحری هستند که از این ظرفیت بایستی نهایت استفاده را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: یک ایران قوی، بدون رسانه قوی متصور نیست بنابراین یک ایران قوی باید یک رسانه قوی را داشته باشد.

سهرابی تاکید کرد که امروز بایستی خود را به آموزش، ورزیدگی، تمرین و بر اینکه بتوانیم منویات حضرت آقا و ایران قوی را در حوزه رسانه به نمایش بگذاریم و در حوزه رسانه و تبلیغات بیش از این که هست کار شود. در واقع قابلیت ها، ظرفیت ها، استعداده‌های و توان ایران را به جامعه تبلیغاتی نشان داد.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس تصریح کرد: در عصر ارتباطات و امروز جنگ، جنگِ کنداکتورهاست و دغدغه امروز رسانه ها، موضوع مالی است چرا که باید از آن‌ها حمایت کرد.

سهرابی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست، بیان کرد: تمامی اصحاب رسانه افسران و فرماندهان جنگ نرم هستند و نقش کلیدی در مقابله با هجمه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بخشی از هزینه‌هایی که در حوزه‌های سخت پرداخت میکنیم شیفت به حوزه‌های نرم دهیم و سرمایه گذاری کنیم.

مدیر کل صداوسیمای استان فارس در پایان با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم برا اهدافی که برای آن تلاش می‌کنیم و چیزی که دنیا بر آن کار می‌کند با هزینه کمتر به اهدافمان برسیم، تاکید کرد: بایستی با حرفه‌ای گری بستر سازی کنیم و بر رشد، اشراف بر عملیات دشمنان داشته باشیم قطعا موفقیت ما بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس ایران قوی رسانه قوی بیانیه گام دوم انقلاب استان فارس ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی رسید که بتوان با استفاده از سرمایه داخلی و وجود ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: باید بتوان با مدیریت موضوعات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور شرایط را به سمت حل مشکلات به خصوص در موضوعات اقتصادی پیش برد چون کشور ما دارای ظرفیت‌هایی همچون کشور ما دارای منابع انسانی و سرمایه‌های خدادادی زیادی است که اینها می‌تواند بستری خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات رهبری تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ما را از پا در بیاورد، اظهار کرد: تحریم‌ها ما را نمی‌تواند فلج کند حتی تحریم‌ها در کنار آثار منفی‌اش آثار مثبتی داشته چون ما چاره‌ای جز اتکاء به توانمندی‌های داخلی نداریم. آثار آن را هم می‌توان در حوزه دفاعی دید که ایران پاسخ محکمی به اسرائیل داد. ما در این حوزه هیچ چیزی از کشورهای پیشرفته کمتر نداریم به طوری که پهپادها و موشک‌های ما از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: هر جا که دشمن به این نکته رسید که ما بر ظرفیت‌های خودمان اتکا کرده و توانسته‌ایم در آن حوزه مشکلات‌مان را حل کنیم کوتاه آمده و ادامه نداده است. تجربه نشان داده که در این حوزه‌ها تحریم‌ها اثری نداشته که می‌توان از این تجربیات برای سایر حوزه‌ها به خصوص در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

قادری تاکید کرد: باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی برسیم که مشکلات را با استفاده از سرمایه و منابع داخلی و مدیریت در کشور حل کنیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که بعد از عملیات «وعده صادق» شاهد هماهنگی و انسجام ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای کارگران و بخش تولید اظهار کرد: باید در سال جاری تمرکزمان بر تحقق اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد که در این راه توجه به واحدهای تولیدی امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه