Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم هوادار در نشست خبری در مورد شرایط بازی اظهار داشت: نیمه اول اصلا خوب نبودیم و نمایش خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد و موقعیت گل داشتیم. با اینکه بردیم از نحوه بازی تیمم راضی نیستم و امیدوارم در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در مورد اینکه چرا پنالتی تکرار شد، گفت: اگر شما فهمیدید من هم فهمیدم تصمیم گرفته ام دیگر صحبت نکنم و با داور چهارم هم صحبت نکنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چه زمانی استقلال آرمانی شما شکل می ‌گیرد گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که شایسته باشگاه بزرگ استقلال بازی کنیم و هواداران را راضی باشند. این اتفاق مطمئنا می افتد اما امروز بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در بازی های بعدی نمایش بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه مهدوی کیا سرمربی تیم امید مشکل جذب بازیکن برای تیم امید دارد عنوان کرد: آقا مهدی هر بازیکنی از تیم ما نیاز داشته باشد می‌تواند استفاده کند.

پربیننده ترین عاقبت حمایت سوشا مکانی از تیم الهلال + فیلم درگیری شدید بازیکنان النصر و الهلال + ویدیو طارمی شبیه تر از زلاتان به خودش + عکس غوغای کرونا در لیگ برتر بسکتبال / ۷ تست مثبت در یک تیم! طارمی پاسخ اسکوچیچ را داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم