Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:23:54 GMT

خرمگاه: یک گل بچگانه خوردیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۵۷۴

ایسنا/خوزستان مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: دقیقه ۹۲ گل خوردن، بچگانه بود.

محمد خرمگاه در نشست خبری پس از بازی با تیم ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: به تیم ذوب آهن بزای این پیروزی تبریک می گویم. ما می دانستیم که تیم ذوب آهن از نظر بدنی از نا خیلی جلوتر است اما تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: تلاش کردیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم اما دقیقه ۹۲ از روی یک غفلت نتیجه را از دست دادیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیشبینی می شد که بازیکنان ما از روی خستگی اشتباه کنند و در طول هفته نیز بر روی این مساله تاکید کردیم که اگر اشتباه نداشته باشیم از ذوب آهن گل نخواهیم خورد اما متاسفانه یکی دو نفر در صحنه می توانستند باتجربه تر عمل کنند و در صحنه فنا نشوند.

خرمگاه ادامه داد: کادر فنی مقصر است که نتوانست بازیکنان را بیشتر از این توجیه کند. وقتی باخت است همه تیم باخته است زیرا ما یک تیم هستیم.

وی افزود: امیدواریم در چند روز باقی مانده بتوانیم برای بازی با تیم تراکتورسازی شرایط خیلی خوبی را رقم بزنیم. از بزرگتر های تیم انتظار داشتیم تا جوانتر ها را آگاه کنند زیرا دقیقه ۹۲ گل خوردن، بچگانه بود.

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و امیدواریم در بازی های بعدی باهوش تر عمل کنیم و بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

خرمگاه با بیان اینکه متاسفانه در بازی امروز در دقیقه ۹۲ همه چیز را دادیم، ادامه داد: به همه بچه های تیم خسته نباشید میگویم و امیدوارم آقای منصوریان هرچه سریعتر به تیم اضافه شود.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دقیقه ۹۲ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: خیلی موقعیت داشتیم ولی متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشم نژاد پس از پیروزی ۴ بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به مرحله بعد صعود کردیم و از گستاوو بابت سانتر خوبش تشکر می‌کنم، من هم در نقطه خوب قرار گرفتم و توانستم گل بزنم. خیلی موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیر گل خوردیم. خدا را شکر حسین پورحمیدی به روند خوبش برگشت و ۳ پنالتی محشر گرفت و از او ممنون هستیم.

او درباره بازی هفته آینده تراکتور با استقلال بیان کرد: در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی در خانه خودمان هم هجومی شروع می کنیم و ان شاالله خدا به ما عزت دهد و آن بازی را هم ببریم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

وینگر تراکتور درباره اتمام مدت قراردادش در پایان فصل جاری گفت: هواداران به من محبت دارند. بنده استاد و بزرگ تر دارم و آقای مهدی رستمی برای من تصمیم می‌گیرند. من خودم در این شهر راضی هستم و فوتبالم پیشرفت کرده است و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور