Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@02:08:30 GMT

خرمگاه: ذوب آهن از نظر بدنی خیلی جلوتر از ما بود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۵۸۱

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت ذوب آهن از نظر بدنی خیلی جلوتر از ما بود و گل خوردن در دقیقه 2+90 خیلی بچه گانه است.

محمد خرمگاه، مربی نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، خرمگاه در ابتدا اظهار داشت:

در ابتدا به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم که تیم ذوب‌آهن از نظر بدنی خیلی از ما جلوتر است. تلاش کردیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه دلخواه خود برسیم، اما دقیقه 1+90 با یک غفلت گل خوردیم.

وی ادامه داد:

پیش‌بینی می‌کردیم که بازیکنان ما به دلیل خستگی دچار اشتباه شوند و تاکید کرده بودیم که اگر اشتباه نکنیم از تیم حریف گل نمی‌خوریم. عملکرد فردی چند بازیکن باتجربه در صحنه‌ای که گل خوردیم می‌توانست بهتر باشد. مقصر کادر فنی است که نتوانست بیشتر از این بازیکنان را توجیه کند. وقتی شکست می‌خوریم یعنی تمام تیم باخته است و این موضوع شامل کادر پزشکی و مربیان و بازیکنان می‌شود، چون ما یک تیم هستیم. امیدوارم در روزهای باقی مانده بتوانیم برای بازی بعدی مقابل تراکتور شرایط خوبی را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد:

فقط و فقط از بزرگترهای تیم انتظار داشتیم که جوان‌ترها را آگاه کنند. گل خوردن در دقیقه 2+90 بچگانه بود. فقط امیدوارم در بازی‌های بعدی بازیکنان باهوش باشند تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم منصوریان هم زودتر به مجموعه اضافه شود، چون هدایت از راه دور برای هر دو طرف سخت است. حضور منصوریان انرژی مضاعفی به همه می دهد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

خرمگاه درمورد شرایط مالی تیم نفت آبادان، گفت:

من درمورد مسائل فنی صحبت می‌کنم و به خودم اجازه نمی‌دهم درمورد مسائل مالی تیم حرف بزنم، چون در حیطه کاری من نیست. ما شرایط بدنسازی و آماده‌سازی خوبی نداشتیم و شرایط‌مان را می‌دانستیم. استراتژی امروز ما این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و از فرصت‌ها و اشتباهات حریف سود ببریم. تا دقیقه 2+90 موفق بودیم، اما روی یک اشتباه ذوب‌آهن به پیروزی رسید.

وی درخصوص تعویض‌های تیم نفت، عنوان کرد:

فقط باید تلاش کنیم که در بازی بعدی چنین اشتباهاتی نکنیم. این اشتباه ما کادر فنی بود که نتوانستیم خوب تیم را هدایت کنیم. مرحله بعد هم به بازیکنان بزرگتر تیم مربوط می‌شود که خودشان لیدر هستند و از آنها توقع داریم. شک نداریم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم، اما هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. شرمنده مردم خوب آبادان هستیم و عذرخواهی می‌کنیم. فوتبال را باختیم و باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم تا فوتبالی که مدنظر آبادان است را بازی کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا خط حمله تیم مشکل دارد یا خیر، تصریح کرد:

همه موارد به بحث بدنی بازیکنان برمی‌گردد. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است و وقتی به نیمکت آمد حالش بهم خورد و این یعنی ما از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. بازهم تکرار می‌کنم؛ بهانه نمی‌آوریم، اما واقعیت‌ها را می‌گوییم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نظر بدنی خیلی نفت آبادان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!

به گزارش "ورزش سه" فرشاد فرجی، مدافع قائمشهری سرخ‌ها، دقایقی در بازی مقابل تیم شهرش به میدان رفت و در پیروزی شیرین و حساس تیم ده نفره خودش شریک شد.

فرجی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران شرکت کرد و حرف‌های جالب و تازه‌ای درباره مسئله تمدید قرارداد با باشگاه خود مطرح کرد.

شماره 3 سرخ‌ها با تائید اینکه مذاکراتی با او درباره تمدید قراردادش انجام شده مسائلی را به زبان آورد که حرف دل مدیران باشگاه پرسپولیس در یکی دو ماه گذشته بوده است. فرجی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «به نظرم باید در این چند بازی تمرکزمان روی این بازی‌ها باشد. این‌همه جو رسانه‌ای ایجاد شده است؛ وقتی که تیم‌های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید کردن دارند ولی این جو و فشار را روی پرسپولیس گذاشتند. نمی‌دانم چرا؟!»

این حرف‌های فرجی دقیقا حرف دل مدیران باشگاه پرسپولیس بود. مسئله تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس که آخر همین فصل قراردادشان به پایان می‌رسد از حدود دو ماه قبل در رسانه‌ها و فضای هواداری باز شده و هر روز که به آخر فصل نزدیک می‌شویم پررنگ‌تر دنبال می‌شود. در عین حال مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند مشخص نیست چرا همه درباره تمدید قرارداد بازیکنان ما می‌پرسند و مثلا هیچکس از تمدید قرارداد بازیکنان استقلال یا سپاهان حرف نمی‌زند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند مگر در این تیم‌ها همه بازیکنان با باشگاه‌شان قرارداد دارند و چطور هیچکس آمار تعداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد را استخراج نکرده و درباره تمدید قرارداد آنها از مدیران و مسئولان باشگاه‌شان سوال نمی‌کند.

گفتنی است پرسپولیس به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن دارد که قراردادشان تا دو ماه دیگر تمام خواهد شد اما باشگاه همه آنها را می‌خواهد و به تازگی مذاکرات با گروهی از آنها را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند