Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک عرض می کنم. آنها لیاقت این سه امتیاز را داشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهدی تارتار امشب(چهارشنبه 28 مهر 1400) با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت، خطاب به خبرنگاران آبادانی اظهار کرد: بابت عدم حضورم درنشست خبری پیش از دیدار عذر خواهی می کنم، دلیل عدم حضورم تاخیر در پرواز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه چند مورد را قبل از پرداختن به دیدار امروز مطرح می کنم، گفت: اول اینکه سالروز ۴۹ سالگی تاسیس باشگاه صنعت نفت آبادان را به این باشگاه پر ریشه و پرهوادار تبریک و تهنیت عرض می کنم و دوم اینکه ابراز تاثر و تاسف می کنم از بابت حادثه زلزله شهر اندیکا و امیدوارم که مشکل های این عزیزان زودتر حل شود. می دانم که مسوولان در این خصوص در حال تلاش هستند، اما باید بدانیم که شرایط زندگی و شرایط آب و هوایی در آنجا(اندیکا) مناسب نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: من در مسجد سلیمان مربیگری کردم و می‌دانم که در اندیکا محرومیت زیاد است و امیدوارم که هر چه سریع تر مشکل عزیزان اندیکایی زلزله زده رفع شود  و نکته دیگر اینکه برای علی منصوریان عزیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هرچه زودتر به شرایط عادی خود برگردد.

تارتار در خصوص دیدار تیمش با صنعت نفت بیان کرد: رقابت در نیمه اول را کاملا تحت کنترل داشتیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم چون میهمان بودیم کمی عقب کشیدیم ولی خیلی منسجم دفاع کردیم.

او ادامه داد: موقعیت آنچنانی به تیم خوب و با کیفیت صنعت نفت ندادیم. پاداش تلاش و انسجام و زحمت هایی که در پیش فصل کشیدیم را با سه امتیاز با ارزش در آبادان به دست آوریم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که نفت امسال را با نفت پارسال چطور مقایسه می‌کند، توضیح داد: به هر حال سال گذشته صنعت نفت در ابتدای فصل پنجره اش بسته بود و بعضی از بازیکنان جوان و امید به این تیم کمک کردند تا بازیکنان جدید رسیدند و خود را حتی به صدر جدول رساندند. ولی به نظر من نفت امسال و هفته اول با این بازیکنان شرایط بهتری دارد.

تارتار افزود: برای صنعت نفت و هوادارهای پرشور آنها آرزوی موفقیت می کنم. جای هواداران خالی است. امیدوارم کرونا ویروس ریشه کن و بحث واکسن جدی تر شود تا هواداران به استادیوم بیایند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان اضافه کرد: به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک عرض می کنم.  آنها لیاقت این سه امتیاز را داشتند.

لازم به ذکر است که تک گل دیدار صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان را عارف رستمی در دقیقه 92 به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست