Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:34:36 GMT

۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۹۱۹

۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در آمریکا

تیراندازی در منزلی در یکی از شهرهای ایالت ویسکانسین در آمریکا سه کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی در منزلی در شهر «کنوشا» در جنوب شرقی ایالات ویسکانسین  در غرب  ایالات متحده در چهارشنبه شب به وقت تهران، سه نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»   پلیس کنوشا اعلام کرد که این تیراندازی که سه شنبه شب به وقت محلی رخ داد هیچ تهدیدی برای منطقه ندارد و هیچ مظنونی تحت تعقیب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اطلاعات چندانی از سن ضاربان این حادثه را اعلام نکرده است.

یک نفر از مجروحان این تیراندازی توسط امدادگران آتش نشانی کنوشا از محل حادثه به دبیرستانی منتقل شد و از آنجا یک بالگرد امدادی فرد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کرد. یک مجروح دیگر نیز به بیمارستان انتقال داده شده که حال وی وخیم است.

این تیراندازی، دومین مورد در سال جاری در کنوشا است. در ۱۸ آوریل، یک فرد مسلح در یک مشروب فروشی در شمال کنوشا تیراندازی کرد که طی آن سه نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

خشونت مسلحانه بخصوص تیراندازی‌های کور، چالش ادامه‌دار پیش روی دولتمردان آمریکا است. بسیاری از کارشناسان آزادی حمل سلاح را یکی از دلایل این بحران می‌دانند.

مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد: در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود ۵ درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.  

علاوه بر این، آمارهای مرکز تحقیقات کنگره آمریکا نشان می‌دهد آمریکایی‌ها صاحب حدود نیمی از (۴۸٪) از کل ۶۵۰ میلیون قبضه سلاح غیرنظامی موجود در سراسر دنیا هستند.

چندی قبل نیز در جریان تیراندازی در مسابقه فوتبال دبیرستانی در ایالت آلاباما آمریکا، دست‌کم چندین نفر زخمی شدند و حال یکی از قربانیان وخیم اعلام شد. حادثه تیراندازی در استادیوم شهر موبیل  در جریان بازی فوتبال بین دو دبیرستان در این منطقه، ویلیامسون و ویگور، رخ داد. یکی از رسانه‌های محلی تایید کرد که دست‌کم چهار گلوله در جریان این بازی شلیک شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تیراندازی آمریکا بیمارستان مجروح مرکز تحقیقات کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق

به گزارش همشهری آنلاین، تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند عروسی جنگی در خوزستان ۱۳ نفر را بیمارستانی کرد

فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی هوایی کرده بود، باعث شد تیر به سیم‌های برق اصابت کند و با سقوط سیم‌های برق روی میهمانان، یک زن بر اثر برق‌گرفتگی کشته و یک نفر دیگر مصدوم شد.

بنابر اطلاعات موثق، فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

کد خبر 850298 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور