Web Analytics Made Easy - Statcounter

میانجیگری اعضای شورای تامین، علماء و معتمدین شهرستان نیکشهر به نزاع چند ساله دو طایفه بلوچزهی و باشنده پایان داد.

مرادی رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با میزان از پایان نزاع بین دو طایفه در شهرستان نیکشهر خبر داد و گفت: اختلافات طایفه‌ای یکی از چالش‌های جدی هست که طی سال‌های اخیر مشکلات اساسی را در نقاط مختلف استان بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اختلافات به وجود آمده بین دو طایفه بلوچزهی و باشنده در چند سال اخیر موجب صدمات جانی و مالی بین طرفین شده است که خوشبختانه با گفتگوی بین دو طایفه و ورود جدی شورای تامین شهرستان و میانجیگری علما و معتمدین در آستانه هفته وحدت به صلح و سازش خاتمه یافت.

رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر افزود: عزت و عظمتی که هم اکنون در نیکشهر بین طوایف حاکم است میراث بزرگان و نامداران شهرستان است و همه ما باید به دور از واگرایی و با همگرایی هر چه بیشتر از آن پاسداری کنیم.

بیشتر بخوانید: تاکید رئیس کل دادگستری مازندران برای پیگیری صلح و سازش در همه مراجع قضایی

مرادی تاکید کرد: امنیت حاکم در شهرستان حاصل تلاش همه اقشار جامعه است و باید با همدلی و همبستگی عرصه را برای مخلّان نظم و امنیت تنگ کنیم و اجازه جولان دادن به آن‌ها را با استفاده از ظرفیت علما، معتمدین و ریش سفیدان ندهیم.

رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر اظهار داشت: بزرگان طوایف از سرمایه‌های بزرگ هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند که می‌توانند با جهت دهی درست به مسیر رشد و توسعه کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان نیکشهر صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش بین دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده‌ که گفته می‌شود به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌ عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

کد خبر 847345 منبع: ایران برچسب‌ها استان مازندران پزشکی قانونی خبر مهم وکیل قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم