Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور عزم دو کشور برای توسعه راهبردی را جزم دانست و گفت: افق‌هایی از همکاری مشترک در همه حوزه‌ها را شاهد خواهیم بود.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری مشترک با «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: به وزیر کشور دوست و برادر ترکیه و همراهان و مسئولان مختلف امنیتی در این کشور خوش‌آمد می‌گویم، مباحث و گفتگو‌های خوبی در این نشست مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه روابط دو کشور بسیار قوی و عمیق است که برای توسعه این روابط در همه حوزه‌ها بحث و گفتگو شد، اظهار کرد: موضوعات مشترک مورد علاقه دو کشور در حوزه مبارزه با تروریسم، مبارزه با جرائم بین‌المللی، مبارزه با قاچاق سلاح، تبادلات مرزی، توسعه فعالیت‌های مرزی و توسعه همکاری‌های مشترک در همه زمینه‌ها از جمله مهاجرت در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: از سوی دیگر درباره مسائل کلی‌تری مانند نقش مخرب رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مشکلات فراوانی که برای ملت‌های منطقه ایجاد کردند نیز بحث شد، همچنین مسائلی که برای افغانستان ایجاد کردند و توطئه‌هایی که در منطقه دارند هم تبادل نظر شد.

وحیدی، عزم دو کشور برای توسعه راهبردی را جزم دانست و گفت: افق‌هایی از همکاری مشترک در همه حوزه‌ها را شاهد خواهیم بود که شروع بسیار خوبی برای تعمیق هر چه بیشتر این روابط است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیرکشور نشست خبری ترکیه برای توسعه وزیر کشور دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید