Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد غفارزاده مدیر عامل تعاونی زنبورداران تایباد گفت: تایباد یکی از پرشهدترین مناطق کشور است که ظرفیت بالایی در تولید عسل دارد؛ به همین منظور نیاز است تا صنایع بسته بندی عسل در این شهرستان ایجاد شوند.

او افزود: نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی عسل در تایباد، باعث شده تا زنبورداران نتوانند محصولات خود را به صورت حرفه‌ای به فروش برسانند و صادرات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل تعاونی زنبورداران تایباد ادامه داد: ایجاد کارگاه‌های بسته بندی مکانیزه، ارزش افزوده بالایی برای تولیدکننده عسل دارد و همچنین اشتغال ایجاد می‌کند.

غفارزاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایجاد صنایع بسته بندی عسل بیان کرد: راه‌اندازی این صنایع مستلزم تسهیلات است و سازمان‌های مربوطه در این خصوص هیچگونه حمایتی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز برداشت پنبه زیر سایه در خشکسالی تایباد

او با بیان اینکه تعداد دو هزار و ۲۰۵ کندوی زنبور عسل در تایباد وجود دارد؛ تصریح کرد: امسال در سطح تایباد، دو تن و ۲۰۵ کیلوگرم عسل تولید شده که نسبت به پارسال ۸۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر عامل تعاونی زنبورداران تایباد تاکید کرد: از موانع صادرات عسل می‌توان به تحریم‌ها و وضعیت مشتری خارجی اشاره کرد که جدای از شرایط تحریمی، زنبوردار باید محصولش را به مشتری خارجی معرفی کند و این خود نیازمند بسته بندی و تجاری سازی است.

غفارزاده اظهار کرد: مقرون به صرفه نبودن بیمه، قیمت بالای سهمیه شکر برای تغذیه زنبور و خمیر شیرین از دیگر مشکلات حوزه زنبورداری هستند.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنبور عسل اشتغالزایی کندو بسته بندی عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود