Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتبال مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور از امروز به میزبانی شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور از امروز پنج شنبه به میزبانی شیراز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با بیان اینکه پیشکسوتان فوتبال فارس برای کمک به برگزاری مسابقات پای کار آمدند، افزود: جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم به ویژه  آقای علی اصغر کلانتری مشاور ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس که شخصا سر صحنه حاضر شدند. او با بیان اینکه مسابقات در دو زمین دانشگاه و بعثت آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: افتخاری برای استان فارس است که این مسابقات در شیراز برگزار همچین شود. عبدلیان پور همچنین به میهمانان مسابقات اشاره کرد و گفت: دکتر بهادری  جهرمی رییس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، حجت الاسلام موسوی  رییس کل دادگستری و جناب بحرینی دادستان شیراز در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. او تصریح کرد: تیم مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس نیز با آمادگی کامل در مسابقات حضور خواهد یافت. در ادامه یونس آزرده مسوول کمیسیون ورزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این نشست گفت: ما تمایل داشتیم از ظرفیت های استان فارس در این راستا استفاده کنیم و به همین دلیل میزبانی این دوره به فارس سپرده شد. آزرده با اشاره به پیشینه ورزش در مرکز وکلا افزود: در سال ۲۰۱۲ کرواسی،۲۰۱۴مجارستان، ۲۰۱۶ اسپانیا،۲۰۱۸ اسپانیا و ویتنام، تیم مرکز وکلای کشور شرکت کردند که بهترین دروازه بان وکلای جهان و مقام پنجمی جهان، از افتخارات مرکز در این رقابت ها است. او ادامه داد: از سال ۹۸ کمیسیون ورزش در مرکز وکلای قوه قضاییه تشکیل شد که  اولین دوره فوتسال با شرکت ۱۰ استان در ساری برگزار و در سال ۹۹ نیز مسابقات چمنی را برگزار کردیم.امسال نیز مسابقات با شرکت ۱۴تیم از ۱۳استان در شیراز  برگزار می شود. آزرده تصریح کرد: بازی افتتاحیه پنج شنبه انجام می شود و مسابقات تا ۷ابان طول خواهد کشید. او همچنین گفت: در این مسابقات از داوران ملی و بین المللی استفاده می شود ضمن اینکه مربیان مطرحی نیز در تیم های مختلف حضور دارند آزرده در عین حال با اشاره به اهداف مرکز نیز گفت: هدف ما این است که در سه رده سنی  تیم ملی وکلای کشور را تشکیل دهیم که استارت این کار زده شده است. او افزود: نفرات تیم ملی مرکز وکلا از بین این ۱۴تیم انتخاب خواهند شد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وکلا مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز