Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد قاضی با پیراهن هفت تیم مختلف برابر استقلال بازی کرده است.

محمد قاضی در اولین دیدار لیگ برتر پیراهن تیم هوادار را برابر آبی ها بر تن کرد و یک رکورد تازه خلق کرد.

او بعد از ترک آبی ها با پیراهن ۷ تیم مختلف برابر تیم فوتبال استقلال تهران بازی کرده است.

محمد قاضی نجف آبادی در سال ۹۳ تیم فوتبال استقلال را ترک کرد و در این مدت برای تیم های صبای قم، نفت تهران، شهر خودروی مشهد، پیکان تهران، نساجی قائمشهر، شهرخودروی مشهد(تکراری)، مس رفسنجان و هوادار تهران برابر تیم استقلال بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از او فرزاد حاتمی بعد از ترک استقلال پیراهن ۱۰ تیم را پوشیده است که از این تعداد با پیراهن ۶ تیم برابر آبی پوشان پایتخت بازی کرده است.

سید مهدی سیدصالحی هم بعد از ترک آبی ها در ۶ تیم بازی کرد و در این میان با پیراهن ۵ تیم برابر تیم فوتبال استقلال به میدان رفت.

بازیکنان زیادی وجود دارند که بعد از ترک استقلال با پیراهن تیم های دیگری برابر تیم سابق خود ایستاده اند، مثل محسن فروزان که البته او هم با پیراهن شش تیم مقابل آبی ها قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال استقلال و هوادار لیگ برتر محمد قاضی بازی کرده بعد از ترک برابر تیم آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است