Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران افراطی منچستریونایتد در ضلع غربی ورزشگاه اولدترافورد که با نام «استرتفورد اند» شناخته می شود، برای سولسشر و تیمش سنگ تمام گذاشتند. 

اوله گونار سولسشر پس از کامبک منچستریونایتد مقابل آتالانتا و کسب پیروزی ۳-۲ برابر آن تیم، به تمجید از هواداران تیمش پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تماشاگران حاضر در ورزشگاه استرتفورد اند از همان قبل بازی با سر دادن شعارهای حمایتی، سولسشر را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی زمانی که یونایتد ۲-۰ از حریف خود عقب افتاد، آن ها دست از حمایت نکشیدند و در نهایت شاهد یک پیروزی دلچسب دیگر از تیم محبوب خود بودند. سولسشر در مصاحبه پس از بازی با BT Sport گفت:

هواداران بخش بزرگی از این باشگاه هستند. آن هایی که سرود می خواندند، با ایمان شان، بازیکنان را به پیش راندند. آن هایی که در این گوشه از ورزشگاه نشسته‌ اند، در جهان بهترین هستند. آن ها با وجود عقب افتادن تیم، دست از حمایت نکشیدند. 

به نظر من در نیمه اول هم خوب بودیم. حریف از دو فرصت به دو گل رسید. اگر قرار بر نجات یافتن مان باشد، باید جلوی این را بگیریم. ما در این باشگاه تا حدی عادت داریم این طور عمل کنیم (اشاره به سخت کردن کار خود). به نظرم ما خوب بودیم و سپس حریف از هیچ به گل رسید و سپس یکی دیگر هم از روی یک ضربه ایستگاهی زدند. اما بازیکنان ما هرگز خودشان را نباختند و دست از تلاش نکشیدند. این بازیکنان خوش شانس ترین افراد دنیا هستند چرا که برای منچستریونایتد بازی می کنند و این خواسته میلیون ها پسر و دختر در سراسر دنیاست. 

مارکوس (رشفورد) در نیمه اول هم فرصت هایی داشت ولی دست از تلاش برنداشت. او یک آسیب دیدگی جزئی داشت ولی عنصر بسیار مهمی برای ما خواهد بود. گل هری (مگوایر) هم غریزی بود. فکر می کنم کسی انتظار نداشت آن توپ را گل کند. کریستیانو (رونالدو) هم که جلوی دروازه خیلی خوب است. اگر کسی می خواهد تلاش و دوندگی او را زیر سوال ببرد، این بازی را تماشا کند. باید ببیند که او چطور این طرف و آنطرف می دوید. 

در بین دو نیمه گفتم باید گل بعدی برای ما باشد چون در آن صورت برنده خواهیم شد. تا زمانی که گل دیگری دریافت نمی کردیم، مطمئن بودم که برنده خواهیم شد. فقط باید از فرصت ها بهره می بردیم. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید.

النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس