Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:49:30 GMT

خودکشی زن جوان در جنت آباد !

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۱۰۵۰

خودکشی زن جوان در جنت آباد !

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مهرماه امسال گزارش کشف جسد زن جوانی در جنت آباد به بازپرس پرونده گزارش شد. با اعلام این خبر ماموران پلیس با دستور بازپرس پرونده به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

ماموران پلیس پس از حضور در خانه متوفی متوجه شدند زن جوان به دلایل نامعلومی به زندگی خود پایان داده و خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور بازپرس پرونده جسد زن جوان جهت آزمایش های اولیه و سیرمراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد پرونده خودکشی حادثه اخبار حوادث خودکشی تهران انگیزه زن جوان جنت آباد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا سحر قریشی احسان علیخانی طرفداران احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی مجری تلویزیون قیمت علی دایی ریحانه پارسا بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر