Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اهل پنسیلوانیای آمریکا به دلیل تکان دادن مرگبار و پرتاب فرزندش حین انجام بازی رایانه‌ای به زندان محکوم شد. «زیون شاکلی» ۲۲ ساله اهل چسکو به علت خشم حین انجام بازی اقدام به تکان دادن شدید و پرتاب دختر ۵ ماهه اش کرده بود. اقای زیون حین انجام مسابقه با رقیب خود دست به این اقدام جنون آمیز زده بود که منجر به مرگ فرزندش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۸ رخ داده بود.

این پدر جوان به تازگی پس از محاکمه در دادگاه با پذیرش اتهامات خود به جرم ارتکاب قتل درجه سوم به ۳۱ تا ۶۲ زندان محکوم شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در هنگام وقوع حادثه این مرد در حال انجام بازی «Call of duty» در نزدیکی تخت دخترش بود. پس از آنکه رقیب وی مهارت او در انجام بازی را مورد انتقاد قرار داد وی ناگهانی عصبانی شد و با برداشتن کودک، فرزندش را به هوا پرتاب کرد. او سپس با گرفتن کودک به مدت حدود یک دقیقه این بچه را تکان داد.

بیشتر بخوانید

باتری سکه ای، جان کودک خردسال را گرفت

با وجود آنکه پس از این اقدام این کودک هیچ علائم حیاتی از خود نشان نمی‌داد شاکلی هیچ اقدامی برای کمک به او انجام نداد. پس از آنکه مادربزرگ کودک وارد اتاق شد و وضعیت کودک را مشاهده کرد بلافاصله از اورژانس پزشکی کمک خواست. متاسفانه این کودک که دچار خونریزی مغزی شده بود دو روز بعد در بیمارستان جانش را از دست داد. با وجود آنکه شاکلی در ابتدا ارتکاب قتل غیر عمد را انکار می‌کرد در دادگاه اولیه به قتل درجه یک محکوم شد. او به تازگی در دادگاه به قتل درجه سه محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای اقدام جنون آمیز اخبار حوادث حوادث کودکان انجام بازی محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود