Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@08:44:28 GMT

قیمت تلویزیون‌ اسنوا / ۲۹مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۱۲۱۰

قیمت تلویزیون‌ اسنوا / ۲۹مهرماه

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رصد بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که قیمت تلویزیون‌های برند اسنوا نسبت به معاملات هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است. تلویزیون‌های ۵۵اینچ اسنوا در بازار با قیمت ۱۳الی ۱۵میلیون به فروش می‌رسند و مدلSLD-۳۲SA۱۲۲۰ نیز ارزان‌ترین تلویزیون اسنوا با صفحه ۳۲اینچی است که در بازار امروز با قیمت ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بودجه ۱۰الی ۱۲میلیون تومان نیز می‌توانید به سراغ تلویزیون‌های ۵۰ اینچی اسنوا بروید.

طبق جدول زیر گران قیمت‌ترین تلویزیون اسنوا نیز درحال‌حاضر ۲۳میلیون تومان در بازار معامله می‌شود که صفحه آن ۶۵اینچی است. اگر به دنبال تلویزیون‌های اسنوا با قیمت ۷الی ۸ میلیون تومان نیز هستید بهترین گزینه برای شما می‌تواند تلویزیون‌های ۴۳اینچی باشد.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است تلویزیون‌های اسنوا در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین سایت ثبت نام مسکن حمایتی (لینک) ثبت‌ نام مسکن حمایتی ( لینک + جزییات) قیمت ال نود صفر ۱۴۰۰ تشکیل کمیته ویژه بررسی واردات خودرو در مجلس / ورود ۶۰تا ۸۰هزار خودروی خارجی برای تعدیل قیمت ها دلار تا ۱۴۰۶؛ پیش‌ بینی سازمان برنامه محقق می‌ شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • نفت در مدار رشد؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳