Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری تناژحمل کالا توسط ناوگان جاده ای استان حکایت از رشد ۳ درصدی دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حمل نزدیک به شش میلیون و پانصد هزارتن کالا در نیمه نخست سال جاری گفت : این مقدار در مدت زمان مشابه سال گذشته افزون بر شش میلیون و دویست و پنجاه هزار تن کالا بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۳ درصدی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل شده کالا در استان نیز نزدیک به ۴۴۸ هزار سفر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که نزدیک به ۴۴۵ هزار سفر بوده رشد یک درصدی را نشان میدهد.

 شکری ادامه داد : در این مدت افزون بر دو میلیون تن سیمان نیز بوسیله نزدیک به ۱۱۴ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابجا شد.

 وی گفت : تعداد ناوگان باری فعال استان نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری ۳۱ هزار و ششصد و چهل و دو دستگاه با عمر متوسط ۱۵.۵۸ سال است و تا پایان شهریور ماه امسال نزدیک به ۲۶ هزار دویست راننده در بخش حمل و نقل باری مشغول به کار بودند.

 وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی نقش مهمی در ترانزیت و جابجایی کالا ایفا می‌کند اظهار داشت هم اکنون ۱۶۰ شرکت حمل و نقل جاده ای در استان آذربایجان غربی در حوزه کالا فعال هستند و استان دارای سهم ۴.۵ درصدی در زمینه حمل و نقل جاده ای بار بوده و یکی از استان های مهم در این ارتباط محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی حمل کالا راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی حمل کالاهای اساسی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ناوگان جاده ای حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری