Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام حسین ساقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان بیش از ۵۰ میلیارد تومان طلب دارد که عدم پرداخت این مبلغ باعث سخت شدن خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از مشترکین خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می‌نمایند اما از ۵۰ درصد دیگر مشترکان تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورت حساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نام برخی ادارات و ارگان‌ها نیز در بین بدهکاران به چشم می‌خورد.

ساقی در ادامه با اشاره به هزینه‌های بالای تولید آب شرب، گفت: قیمت تمام شده ی هر متر مکعب آب شرب در سال ۹۹ حدود ۲ هزار تومان بود اما بخش خانگی تنها ۳۱ درصد این مبلغ را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان داشت: آب شرب مصرفی مشترکین شهرها و روستاهای خراسان شمالی از ۳ سد، ۳ واحد تصفیه‌خانه آب، ۴۲۴ حلقه چاه، ۱۹۸ دهنه چشمه و ۱۲ رشته قنات تأمین می‌شود و هزینه‌های مربوط به تأمین، تصفیه، انتقال و توزیع آب شرب بسیار بالاست.

وی در انتها گفت: ۵۲ درصد مشترکین کمتر از الگوی آب مصرف می‌کنند و متوسط بهای فروش هر متر مکعب برای مشترکین تا الگوی مصرف حدود ۳۱۲ تومان می‌باشد.

کد خبر 5332839

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بجنورد آب شرب ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران ایلام واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زمین لرزه همدان زلزله شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد