Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:12:27 GMT

واکسیناسیون در بافق سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۱۵۲۳

واکسیناسیون در بافق سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در شورای اداری گفت: با توجه به پایین بودن آمار واکسیناسیون در بافق و در پیش و رو بودن فصل سرما، اگر واکسیناسیون انجام نشود در پیک ششم به مشکل بر می‌خوریم.

او افزود: همکاری مردم و همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای پوشش حداکثری واکسیناسیون در شهرستان بافق ضروروی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بافق ادامه داد: اصناف، اماکن و اقامتگاه‌های گردشگری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون به سمت بازگشایی پیش می‌رود.

طلایی مقدم تصریح کرد: از اول آبان ماه همه‌ی دستگاه‌ها و اصناف موظفند کارت واکسیناسیون خود را در محل کار نصب کنند.

او گفت: در موضوع دانش آموزی نیز نخستین آموزشگاهی که میزان واکسیناسیون دانش آموزان آن به ۱۰۰ درصد برسد به صورت ویژه از مسئولان آن تقدیر می‌شود.

فرماندار بافق گفت: شورا‌ها و دهیاری‌ها نیز با شناسایی افرادی که واکسن نزده اند آنان را به این کار تشویق کنند تا روستا‌ها نیز در سلامتی کامل به سر ببرد.

طلایی مقدم همچنین بیان داشت: به این منظور طرح شهید سلیمانی بسیج نیز تداوم می‌یابد و بسیجیان در این طرح به کمک کادر درمان می‌آیند.

فرماندار بافق گفت: اکیپ‌های نظارت و بازرسی در شهرستان فعالیت خود را تشدید می‌کنند و تلاش می‌کنیم زمستان را به آرامی سپری کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا دانش آموزان نظارت و بازرسی فرماندار بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در روستای قطرم بافق ۶۵ میلیمتر باران از ساعت ۶ و نیم روز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه باریده است.   در این روستا از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون بیش از ۷۱ میلی متر باران باریده است.   دهقان فرماندار بافق گفت: این بارندگی باعث طغیان رودخانه و خساراتی به این روستا شده و ارتباط تلفنی و برق روستا را قطع کرده است.   او افزود: همچنین باعث خرابی جاده ورودی این روستا، شکسته شدن منبع آب و خرابی مزارع شده است.   دهقان بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران به موقع وارد عمل شده است تا به کمک روستاییان بیاید و شرایط روستا را به حالت عادی برگرداند.   او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورودی این روستا و روستای شادکام بسته است، اما با عادی شدن شرایط باز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • ببینید | در خط مقدم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر