Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به بازدید هوایی یک نماینده مجلس از سرچشمه‌های آبی، گفت: ورود این نماینده به حریم هوایی استان بدون هماهنگی بوده و این درحالی است که طبق روال مرسوم مقامات استان‌های دیگر برای ورود به استانی دیگر باید مقامات سیاسی و استاندار مقصد را در جریان بگذارند تا تدابیر لازم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورتی که محرز شود این نماینده وارد حریم استان شده باشد گزارش این حرکت به مقام بالادستی گزارش خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته هم سابقه داشته که مسئولان استان همجوار بدون هماهنگی وارد استان شدند و موجب تحریک گسل‌های اجتماعی شدند که البته با تدبیر مسئولان استان و ورود نهادهای مربوطه مدیریت شد.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بالگرد چهارمحال و بختیاری اصفهان جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و در این جلسه تأکید شد که  کارها بدون حتی یک روز توقف تا اتمام پروژه پیش برود.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار آنا در صورت توقف احتمالی پروژه گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی