Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه عناصر و المان‌های شهری به شهرها هویت می‌بخشند، گفت: تناسب فضاهای شهری با ارزش‌ها و هویت فرهنگی و مذهبی شیراز، نماد مطلوبی برای معرفی این شهر است.

افسانه خواست خدایی ‌شامگاه چهارشنبه ۲۸ مهرماه در جلسه هیئت مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز که به منظور بررسی المان های شهری و نورپردازی برگزار شد، بر توجه به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در طراحی فضاهای شهر شیراز تاکید کرد و گفت: این طراحی‌ها باید نمایانگر روح معنویت در سطح شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه شیراز قطب پزشکی جنوب کشور است، ادامه داد: ورود افراد از اقصی نقاط کشور به شیراز بر ضرورت افزایش کیفیت فضای سبز شهری، که معرف شیراز چهار فصل است می‌افزاید. 

خواست خدایی با اشاره به وجود بقاع متبرکه در سطح شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گردشگران سیاحتی در این شهر، باید نورپردازی مناسب این اماکن در اولویت برنامه‌های نورپردازی سطح شهر قرار گیرد. 

خواست خدایی ابراز امیدواری کرد که با افزایش کیفیت مناظر و فضاهای شهری، علاوه بر نمایش معنویت سومین حرم اهل بیت (ع)، همشهریان نیز از زندگی در یک شهر مطلوب به عنوان حق طبیعی خود برخوردار می‌شوند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری شیراز حرم اهل بیت ع المان فضاهای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی