Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اختتامیه رویداد رسانه‌ای بچه‌های غدیر در کاشان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، اختتامیه رویداد رسانه‌ای بچه‌های غدیر در کاشان با حضور سرهنگ کریم اکبری، فرمانده سپاه شهرستان کاشان، جمعی از خیران، میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان و دیگر مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین آرامش در این زمینه با بیان اینکه هیئت داوران شامل دو کارشناس محتوایی و سه ناظر فنی بودند، اظهار داشت: بیش از 20 ساعت جهت داوری و با در نظر گرفتن مؤلفه‌های داوری نظیر اخلاق مداری، خلاقیت و ایده پردازی، رعایت اصول و تکنیک‌های حرفه‌ای و تنوع، آثار بررسی شد.

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان 10 آذرماه اعلام شدهمایش یاوران وقف و رسانه در اصفهان به‌روایت تصویردرخشش خبرنگار تسنیم در نخستین جشنواره «آب و رسانه» استان سمنان

وی از بررسی بیش از 400 اثر از 30 گروه متشکل از 19 گروه دختران و 11 گروه پسران در دو بخش عکس‌نوشته و غیرخ خبر داد و افزود: این آثار شامل استوری، موشن، طراحی سایت،طراحی بازی و غیره است.

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان ضمن اشاره به برگزیدگان این رویداد ابراز داشت: در بخش عکس نوشته همه آثار شایسته دریافت جایزه به میزان تلاش خود شناخته شده‌اند و جوایز نقدی هر شناسه به شماره حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی گفت: در بخش آثار ارسالی غیر عکسنوشته شامل استوری، موشن، طراحی سایت، طراحی بازی و غیره تیم اول فرزندان غدیر به دلیل تکنیک بالا، تنوع آثار ارسالی و خلاقیت در تولید آثار شامل علی اسماعیلی، پارسا یاسینی و علی تمنایی‌فر انتخاب شدند.

آرامش تصریح کرد: تیم دوم گروه prorez به دلیل تلاش برای انجام یک مجموعه کار رسانه‌ای کامل در قالب ویدیو، عکس نوشته، نرم‌افزار، بازی اندروید و طراحی سایت جهت ارائه همه آثار شامل امیررضا دشتی‌زاده، حجت معنوی مقدم و امیررضا طحانی انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: تیم عمار شامل زینب سیدی، فاطمه روان گرد، تیم وصال عالیه غنچه، ریحانه مهدی زاده و فاطمه سادات صباری و تیم فارس الحجاز شامل محمدامین حسنی مقدم، علی حسنی فرد، ابولفضل بالاخانه چی به دلیل ایده‌پردازی قوی شایسته تقدیر و این گروه‌ها مشمول بورسیه چهار کارگاه آموزشی رسانه‌ای از سوی قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی شدند.

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان افزود: تیم سردار دل‌ها شامل زهرا سادات هنرمند، فاطمه نظام پور و فائزه نظام پور به دلیل شاخص بودن تمام آثار، سن کم و علیرغم عدم برخورداری از امکانات آموزشی قبلی رویدادها و پیش رویدادها به عنوان پدیده رویداد معرفی شد.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه