Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان مرکز این استان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 دکتر محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در بدو ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ذکر فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و گفت: در هم آمیخته شدن خون شهدای شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگی ملت ایران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و کیان میهن اسلامی است.

دکتر اسماعیلی با حضور بر مزار خبرنگاران شهید یاد و خاطره این خون نگاران را گرامیداشت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر در زاهدان است. 

سیستان و بلوچستان دارای بیش‌از ۲ هزار شهید، چهار هزار جانباز،۳۰ هزار ایثارگر و ۴۱۸ آزاده است که در این زمینه شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر به ترتیب بیشترین تعداد شهدا و جانبازان را به خود اختصاص داده‌اند./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم