Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:54:22 GMT

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۰۶۳

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در  جمع اصحاب از کشف ۷۰ دستگاه ماینر غیرمجاز خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه چالابه شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی از راه‌اندازی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار در شهرک بیستون این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۰ عدد استخراجگر رمز ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیر مجاز فعال شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه های مذکور قاچاق را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

جاویدان در پایان با بیان این که مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد، چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه قاچاق کشف فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان فارس فارس کرمانشاه ارزهای دیجیتالی ماینر بیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد