Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:37:21 GMT

نجات مار پیتون غول پیکر با جرثقیل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۳۵۸

نجات مار پیتون غول پیکر با جرثقیل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مار پیتون غول پیکر در یکی از جنگل‌های هندوستان را به تصویر می‌کشد. این مار پیتون که گفته می‌شود یکی از بزرگترین مار‌های پیتون این کشور است،  پس از آنکه روی درخت گرفتار شد با کمک جنگلبانان نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگلبانان با کمک یک جرثقیل این مار غول پیکر بزرگ را از روی درخت به پایین منتقل کردند.

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه پایین آوردن این خزنده بزرگ توسط جرثقیل را نشان می‌دهد. در این ویدئو بزرگی این مار در حالی که روی جرثقیل قرار گرفته کاملا قابل مشاهده است. جنگلبانان پس از نجات این پیتون، آن را در محل امن رها کردند. محل رویت این مار منطقه مگهالایا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

نبرد مرگبار پیتون غول پیکر با پلنگ!

رسانه‌های محلی هند این مار پیتون را یکی از بزرگترین مار‌های پیتون در این منطقه از هند اعلام کردند. بنا به این گزارش ظاهرا راهداران در حال ایجاد یک جاده در میان جنگل بودند که با این مار گرفتار شده بود روی درخت، مواجه شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار سمی مار پیتون مار پیتون غول پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: 50 هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز 300 هکتار اراضی چهارباغ

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه