Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:26:26 GMT

ترافیک سنگین در محور‌های شمال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۴۲۹

ترافیک سنگین در محور‌های شمال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه همزمان با تعطیلات، موج جدید سفر‌ها نیز به مازندران آغاز شده است، گفت: قطعه یک آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ آبان ماه مسدود است و خودرو‌هایی که از این مسیر تردد می‌کردند اکنون با ورود با سایر محور‌های دیگر سبب ایجاد ترافیک پرحجم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا کندر، محدوده‌های سرودار، وینه، خوشبختی و سیاه بیشه سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو نیز سنگین و در محور سوادکوه نیز مبادی ورودی از تهران به استان مازندران نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

او با بیان اینکه محور‌های مازندران بارانی و در ارتفاعات با مه گرفتگی همراه است، گفت: راهداران مازندرانی با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در ارتفاعات اکنون در محور‌های کوهستانی استان مستقر شده اند.

هاشمی از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی مازندران را دارند خواست با توجه به کاهش دما و بارش باران ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند و برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران وضعیت راهها وضعیت جوی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان