Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آتش سوزی در شرکت تولید روغن و چای بسته بندی در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه بعد از ۱۴ ساعت تلاش نیرو‌های آتش شان مهار شد.

گستردگی این حریق که از ساعت ۳ بامداد دیروز آغاز شده بود موجب شد واحد‌های امدادی و آتش نشان از شهر‌های ساوه و اسلام شهر تهران به کمک آتش نشانان زرندیه بیایند و با کمک همدیگر آتش را در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دیروز مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک سلیمانی فرماندار زرندیه با اشاره به مهار این آتش سوزی گفت: نیرو‌های امدادی و آتش نشان لکه گیری‌ها را انجام داده اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه مدیران کل سازمان تامین اجتماعی و تعاون کار و رفاه اجتماعی به زرندیه سفر کرده اند افزود: کارگران این واحد تولیدی دغدغه‌ای در رابطه با کارشان نداشته باشند حمایت‌های لازم از کارگران شریف این واحد هم انجام خواهد شد.

آتش سوزی در شرکت تولید روغن و چای بسته بندی در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه ساعات ۳ بامداد دیروز براثر حادثه داخلی صورت گرفت که انبار و سالن بسته‌بندی واحد تولیدی از بین رفت و خسارت سنگینی برجای گذاشت.

این حادثه ۲ مصدوم داشت که یکی از آن‌ها فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بود که برای مهار آتش وارد میدان شده بود و در حال حاضر حال او مساعد اعلام شده است.

واحد صنعتی طبیعت مامونیه با عنوان " طبیعت سبز میهن" از زیر مجموعه‌های صنایع "طبیعت سبز پارس کهن" با نام اختصاری طبیعت است که در این شرکت رب، روغن و چای تولید و بسته بندی می‌شود.

به گفته سلیمانی فرماندار زرندیه خسارت وارده آتش سوزی در وسعت ۴۰ هزار متر مربع از این شرکت حدود ۵ هزار میلیارد است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی شهرستان زرندیه آتش سوزی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day