Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@12:33:58 GMT

دادستانی تاکستان از بیکاری ۶۰۰ کارگر جلوگیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۵۹۲

دادستانی تاکستان از بیکاری ۶۰۰ کارگر جلوگیری کرد

به گزارش ایرنا، حسین رجبی روز پنجشنبه با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار داشت: این واحد تولیدی، قطعات خودرو را برای شرکت های خودروسازی تولید و ۶۰۰ کارگر نیز در آن مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به رفع موانع تولید از این واحد صنعتی، افزود: با توجه به تقاضای مدیرعامل شرکت یاد شده، ۲ مرتبه از این کارخانه بازدید میدانی به عمل آمد و مشکلات شرکت ضمن برگزاری سه جلسه در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مطرح و با همراهی مدیران اجرایی شهرستان برای رفع آنها اقدام به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی با اشاره به مشکلات این واحد تولید، یادآور شد: اخذ تسهیلات بانکی، یکی از تقاضاهای واحد تولیدی بود که با مساعدت یکی از بانک های عامل ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت اعطا شد.

وی اضافه کرد: همچنین موانعی از قبیل تامین زمین، سوله و پرداخت بدهی به سازمان های مربوط، فعالیت این واحد صنعتی را با مشکل مواجه کرده بود که با اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان این مشکلات نیز رفع شد.

شهرستان تاکستان در ۳۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

استان قزوین با حدود چهار هزار واحد تولیدی، یکی از قطب های صنعتی کشور شناخته می شود.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار شهرستان شهرضا در این یادواره گفت: جامعه کارگری ما در گام دوم انقلاب و در جنگ تمام عیار اقتصادی با میدان داری در عرصه تولید به جنگ دشمن رفته اند و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ اقتصادی کشور ثبت کردند.
سید امیر جعفری افزود: جامعه کار و تولید شهرستان شهرضا ۷۳ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان