Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همسان‌سازی دستمزد‌های مربیان پاره‌وقت شاغل در مراکز این مجموعه فرهنگی با معلمان حق‌التدریس پاره‌وقت و شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی کانون؛ آقای هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر گفت: برغم مشکلات مالی کانون و کمبود منابع درآمدی، افزایش دستمزد مربیان پاره‌وقت شرکتی و قراردادی شاغل در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و همسان‌سازی دستمزد‌های آنان با مربیان حق‌التدریس آموزش و پرورش از ابتدای مهر سال 1400 اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزایش 23 درصدی دستمزد مربیان پاره‌وقت و شرکتی را علاوه بر رشد 25 درصدی ابتدای سال جاری اعلام کرد و توجه به سرمایه‌های انسانی این مجموعه و امنیت شغلی آنان را از اهداف ترمیم دستمزد دریافتی همکاران خواند.
 او هم چنین اولویت‌های این مجموعه و نگاه مدیرعامل کانون به ساماندهی نیروی انسانی و افزایش دریافتی‌های آنان را خاطرنشان کرد و گفت: در نخستین گام، شاهد اعمال این افزایش در فیش‌های حقوقی مهر سال 1400 مربیان پاره‌وقت و شرکتی کانون خواهیم بود.
 خاطر نشان می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهمیت دادن به توانمندی تخصصی نیروی انسانی، اولویت جذب و تأمین نیروی انسانی تمام وقت خود را به همکاران پاره وقت اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش دستمزد کانون پرورش فکری پاره وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای