Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری کارشناس هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از ظهر دیروز بارش‌های موثری در اکثر نقاط اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: همچنان فعالیت این سامانه بارشی با شدت کمتر تا عصر امروز در استان تداوم خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: طی این مدت بارش باران، کاهش دما، در مناطق مرتفع کوهستانی بارش برف، و پدیده مه پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین دریا نیز تا روز جمعه متلاطم است.

جعفری گفت: به تدریج از امشب کاهش ابر و پدیده مه را خواهیم داشت وتا اواخر روز یکشنبه جوی نسبتا آرام بر استان حاکم خواهد شد.

او با بیان اینکه بیشترین بارش با ۶۲ و نیم میلیمتر در نرگسی لیوان ثبت شده است افزود: در النگدره ۳۹ میلیمتر و در علی آبادکتول نیز ۳۸ و ۳ دهم میلیمتر بارش ثبت شده است.

او گفت: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۶ درجه برسد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 


لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی با ۱۴میلی متر ، قدمگاه و کهنو ۱۲میلی متر، چاهداشی ۱۰میلی متر ، النگ ۸میلی متر ، حسین آباد و بغداده ۷میلی متر ، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر ، چاه‌ دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌ توانیم انتظار داشته باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید