Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در پی اعلام افزایش قیمت انواع تایر از سوی انجمن صنفی صنعت تایر اعضای هیات مدیره این انجمن جهت ادای پاره‌ای توضیحات و ارائه مستندات مربوطه برای بررسی های لازم به سازمان حمایت فراخوانده شده‌اند.

به گزارش  سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، علی تابش با اشاره به حسب اجرای وظایف ذاتی و در راستای نظارت بر رعایت مفاد تصمیمات اتخاذ شده مرتبط توسط کارگروه تنظیم بازار افزود: طی مکاتبه ای با انجمن صنفی صنعت تایر و شرکت‌های تولیدکننده عضو انجمن مذکور، لزوم رعایت ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت ها تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: طی نشستی که در همین راستا با تولیدکنندگان تایر در محل این سازمان برگزار گردید، مقرر شد با توجه به متغیر بودن هزینه های تولید و بهای تمام شده تایر برای هر شرکت به صورت جداگانه، اعمال درصد افزایش قیمت یکسان برای محصولات شرکت های تولیدکننده انواع تایر سبک و سنگین از سوی انجمن منتفی شده و قیمت گذاری محصولات هر بنگاه باید به صورت جداگانه صورت پذیرد.

تابش افزود: بر همین اساس انجمن یاد شده مکلف شد در اسرع وقت این مهم را به کلیه اعضا ابلاغ کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مطابق مصوبات یکصد و نهمین (ابلاغی طی نامه شماره ۱۹۲۵۱۹/۶۰ مورخ ۱۰/۰۸/۱۳۹۹) و یکصد و شانزدهمین (ابلاغی طی نامه شماره ۲۲۴۸۲۱/۶۰ مورخ ۲۰/۰۹/۱۳۹۹) جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری انواع تایر سواری، باری – اتوبوسی راسا به واحدهای تولیدکننده تایر در چارچوب ضوابط سازمان حمایت واگذار شد، لیکن حسب وظایف نظارتی این سازمان، کلیه بنگاه های تولیدکننده تایر موظفند حداکثر ظرف ۴۸ ساعت صورت های مالی حسابرسی شده و مدارک و مستندات مربوطه را برای بررسی های لازم به این سازمان ارسال کنند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت از طرف بنگاه ها باید وفق ضوابط هیات تعیین و تثبیت قیمت ها باشد و اگر اسنادی که بر این اساس بنگاه ها ارائه می‌کنند برابر ضوابط نباشد مطابق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان حمایت افزایش قیمت انواع تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۰۹٫۵۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۰۰ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۳,۱۴۳ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۳,۲۶۴ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۵ ریال رسید.

کد خبر 748232

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • انتشار مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است