Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هوشنگ محمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی در قالب گشت تعزیرات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار گفت:اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یکهزار و ۱۸۴ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه پنج هزار و ۴۸۲ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۶۹پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۶۶۳پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت هزار  میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور، بوده است.

این مسوول، قاچاق کالاهای اساسی،سوخت ،البسه وماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

محمدی افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی،اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی ها ی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم  قرار گرفته  و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازارا را اساس برنامه دستگاه عنوان نمود.

وی اعلام کرد از ابتدای طرح تحول ۴۲ تیم برگزار شده و برای ۲۱۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ ضمن تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین هشدار جدی به سود جویان و متخلفان صنفی داد و رسیدگی ها را برای متخلفین برابر مقررات و با اشد مجازات توصیف نمود.

برچسب‌ها گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل