Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:42:19 GMT

انتشار ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط نشر شاهد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۱۸۵

انتشار ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط نشر شاهد

نریمانی با اشاره به اینکه در سال جاری تالیف و چاپ بیش از ۸۰ عنوان کتاب توسط «نشر شاهد» پیش‌بینی شده است، گفت: تاکنون ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط «نشر شاهد» به چاپ رسیده است.

به گزارش برنا؛ «رحیم نریمانی»، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این باره اظهار کرد:‌ همچنین فراخوان دومین جشنواره بین المللی کتاب در حوزه ایثار و شهادت تحت عنوان «سرخ نگاران» تا ۱۵ آبان‌ماه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رسانه کتاب را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثر گذار دانست و افزود: به غیر از ارائه خدمات به مخاطب داخل کشور، با ترجمه بیش از ۸۰ عنوان کتاب «نشر شاهد» به زبان انگلیسی و ارسال به رایزنان فرهنگی، انتقال پیام و آرمان های شهداء  به خارج از کشور نیز هدف گذاری شده است.

مدیرکل اسناد و انتشارات با بیان اینکه در حال حاضر تربیت نسلی جدید در حوزه نویسندگی در موضوعات ایثار و شهادت از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است، تصریح کرد: نویسندگان نو قلم از هفت استان البرز، شهرستان‌های استان تهران، قم، مازندران، تهران، قزوین و گیلان تا روز جمعه ۳۰ مهر ماه توسط اساتید خبره در مجتمع ایثارگران کرج آموزش خواهند دید.

برگزاری کارگاه آموزشی برای نویسندگان نوقلم 

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقاء سطح کیفی و نیز انگیزه‌دهی به قشر نویسندگان است، افزود: همزمان با برگزاری این کارگاه آموزشی، اردوی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در مجتمع ایثارگران کرج برگزار می‌شود و نویسندگان به طور مستقیم با خانواده های معظم شهداء برای انجام مصاحبه و پیدا کردن سوژه برای خلق اثر فرصت لازم را به دست می آورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید جشنواره بین المللی ایثار و شهادت رسانه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده مصاحبه بنیاد شهید رسانه شهادت عنوان کتاب نشر شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد

جزئیات برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشریح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه 16اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.

رییس نمایشگاه کتاب تهران در این نشست و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب‌های ناشران دیگر می پردازند،  گفت: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا از آنها استفاده نادرست و غیرقانونی داشته است در نمایشگاه حضور نداشته باشد البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

احمدوند ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. هم برنامه‌های مختلف و  هم کار حجمی و نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مردم غزه تدارک دیده شده است. از نویسندگان و ناشران فعال در این حوزه تجلیل خواهیم کرد.

وی افزود:  حدود 60 ناشر خارجی امسال  50 هزار عنوان کتاب عرضه می‌کنند،  رویدادی با عنوان نشر ایران در روزهای  24,25,26 اردیبهشت در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار می‌شود و نشر ایران معرفی خواهد شد. حدود 20 مهمان از کشورهای منطقه در نمایشگاه حضور دارند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه