Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جدید شهرستان بشرویه حداکثر باید تا ۲ ماه دیگر به بهره‌برداری برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حجت الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به دیدار اخیر خود با جان بابایی معاون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: مسائل حوزه بهداشت و درمان بیمارستان جدید و بیمارستان شفای بشرویه در این دیدار مطرح شد، که ایشان دستورات مقتضی در خصوص تجهیز بیمارستان جدید و ارسال تجهیزات برای اورژانس بیمارستان شفا را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دیدار مقررشد دو عدد تخت آی. سی .یو و دو عدد دستگاه دیالیز برای شهرستان بشرویه تخصیص یابد و دستگاه سی. تی. اسکن هر چه زودتر به شبکه بهداشت و درمان تحویل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، سرایان و فردوی در مجلس شورای اسلامی گفت: جان بابایی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد: تا حداکثر دو ماه دیگر بیمارستان جدید به بهره برداری برسد.

وی همچنین از پیگیری مطالبات شهرستان بشرویه در دیدار با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان بشرویه از دکتر مصری دعوت شد تا با سفر به حوزه انتخابیه از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم قرار بگیرد.

وزیر بهداشت: 200 بیمارستان کشور نیازمند تکمیل و تجهیز استبیمارستان ٢٧٢ تختخوابی تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شدطرح توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه آغاز شد

نصیرایی ادامه داد: مشکلات راه، کمبود تجهیزات درمانی، نبود زیرساخت‌های فرهنگی و همچنین ارائه نکردن خدمات توسط سازمان تامین اجتماعی به مردم نیز مطرح شد.

در این جلسه حجت الاسلام معلمی امام جمعه، مهندس شفیعی فرماندار و روسأی شوراهای اسلامی شهرهای ارسک و بشرویه و همچنین رئیس شورای شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/253/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بشرویه بیمارستان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری