Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:56:23 GMT

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۳۵۹

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در دیدار با شهردار تهران، بیان کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم‌افزایی خدمت شهردار تهران آمده‌ایم. با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم‌افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره‌های پیشین و جدید باتوجه به روی کارآمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دوچندان می‌کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه‌ای مسئولیت‌های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد.

سردار رحیمی با تأکید براینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت، آرامش و آسایش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، بیان کرد: هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت آفرین خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بخش آرامش و انضباط اجتماعی توسعه و رونق شهری، عمران و آبادانی؛ هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی جزو ضروریات است و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا کارها بسیار خوب به سامان برسد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه افزود: نیروی انتظامی با تمام امکانات در خدمت شهرداران مناطق و نواحی، معاونان و … خواهد بود؛ البته بنده این مورد را به همکاران خود ابلاغ کرده‌ام. این مورد با جدیت دنبال خواهد شد تا اهداف تیم مدیریت ولایی و جهادی شهرداری تهران اجرا شود.

سردار رحیمی در ادامه به ذکر تعدادی از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی پرداخت و گفت: ترافیک یکی از موضوعات مورد مطالبه رهبری و مسئولان نظام همچنین دغدغه ویژه جنابعالی است که این روزها مقداری مشکل ساز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این روزها ترافیک جدی در تهران مشاهده می‌شود که حجم این ترافیک از ساعت ۴ عصر به بعد بیشتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، تصریح کرد: واقعیت دراین‌باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است چرا که مسیر اشتباهی طی می‌شود. در این‌باره علاوه بر هزینه، ساختمان‌های مورد نیاز طبق ماده ۱۵ و ۱۶ فراهم شده است اما مسیر اشتباهی برای بازپروری معتادان طی می‌شود.

سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: پیش از این گفته بودیم که درباره خانه‌های بهاران هزینه‌هایی که انجام می‌شود، دور ریختن منابع است. بنده برای ایشان تحلیل کردم و شهردار پیشین هم این موضوع را پذیرفت. مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ مسیر بازپروری که طی می‌کنند اشتباه است همچنین اختصاص نیم تا یک درصد از بودجه سالانه شهرداری به بحث انضباط عمومی و امنیت اجتماعی را ذکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در پایان با عرض تبریک برای مدیریت جدید شهردار تهران و آرزوی موفقیت برای او، گفت: فرمانده نیروی انتظامی تهران در خدمت تلاش شبانه روزی مدیریت شهری خواهد بود.

کد خبر 5332932

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی نیروی انتظامی شهرداری تهران امنیت اجتماعی ترافیک شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر بنیاد شهید و امور ایثارگران عزت الله ضرغامی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه گردشگری حکم انتصاب میراث فرهنگی سازمان ورزش شهرداری تهران فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ شهرداری تهران هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی