Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: روز گذشته در عملیات مسلحانه جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های زاهدان و خاش یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مقتدرانه که با آتش پرحجم تکاوران انتظامی استان همراه بود خودروی وانت تویوتا حامل مواد مخدر دچار حریق شد و مقدار دو تن مواد مخدر شیشه در حریق سوخت.

محموله یک تنی مواد مخدر در استان بوشهر کشف شدسردار اشتری: مسیرهای ترانزیت حمل مواد مخدر با "پهپاد" رصد می‌شود / "اشرار و قاچاقچیان" را تحت کنترل داریمفرمانده انتظامی استان گیلان: اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نمی‌دهیم‌

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری عضو دیگری از این باند، یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب، 10 عدد گلوله جنگی کلاش، دودستگاه تلفن همراه و مقادیری زیادی مهمات دیگر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/392/ ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی