Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم اظهار کرد: فرصت کم‌کاری و آزمون و خطا و کار غیرکارشناسی نداریم و مردم انتظار تحول دارند.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن جریان انقلابی مردم امیدوار شدند و باید از آزمون‌ها با موفقیت عبور کنیم افرود: همه کارها باید با عدالت پیش رود و مبارزه با فساد هم جزو مطالبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان با اشاره به اینکه شهرداری همدان باید از فرصت‌ها استفاده کند و کارها را بر مبنای نظر کارشناسی پیش ببرد تأکید کرد: اجازه نداریم بدون کار کارشناسی در مورد بودجه، در حوزه شهری کاری انجام دهیم .

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم اموال بیت المال را نادیده‌ بگیریم بنابراین کار باید بر محور عدالت انجام شود تأکید کرد: این شهر عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین را دارد، اما آیا داخل شهر گویای این عنوان هست؟

مصوبه انتقال آب از سد تالوار ۱۷ سال معطل ماند

فلاحی با بیان اینکه همه ما موظف هستیم شهر را برای تحقق کامل این عنوان آماده کنیم و باید کار شبانه‌روزی انجام دهیم در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران همدان طی سال‌های مختلف تقدیر کرد.

وی گفت: همه کار کردند اما نظام اسلامی آرمانی دارد که می‌خواهیم بگوییم چه کسی سریع‌تر پیش برده و چه کسی کند کار کرده است، باید اهداف موجود را با تراز حکومت اسلامی ببینیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان اظهار کرد: چشم‌اندازی داریم که باید تلاش کنیم و به آن برسیم، در کنار آن وظیفه‌ای داریم که آن هم انجام کار کارشناسی است.

وی با بیان اینکه باید حتی جلوی کاری که کارشناسی نشده است را گرفت گفت: مصیبت ما این است که وزیری می‌آید و در دولت روحانی می گوید افتخار ما این است سدهایی ساختیم و وزیر دیگری می‌آید و می‌گوید اشتباه کردیم سد ساختیم!.

فلاحی با اشاره به تنش آبی و عدم اجرای انتقال آب از سد تالوار به همدان اظهار کرد: چرا باید ۱۷ سال مصوبه رهبری زمین بماند و همدان با تنش آبی مواجه شود؟

وی با بیان اینکه مسئله عدم ساماندهی حواشی شهر معضلاتی ایجاد کرده است، خطاب به عباس صوفی، شهردار قبلی با بیان اینکه چرا جریان انقلابی را به حاشیه می‌برید تأکید کرد: موضوعات و مطالبه‌گری‌های ما سیاسی نیست.

کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شده است؟ گفت: از وزارت کشور پرسیدم و گفتند توجیهی ندارد.

وی افزود: تردد سه استان از داخل شهر انجام می‌شود ۲۷ کیلومتر از پلیس راه تا صالح آباد، ۱۸ کیلومتر با تقاطع و آسفالت که ۲۰۰ میلیارد باید هزینه انجام شود در صورتی که با ۲۰ میلیارد تومان می‌شد کار را سال‌های قبل انجام داد.

فلاحی با بیان اینکه با ایجاد پل‌های مختلف با تمام هزینه‌ها مشکل سه استان را حل می‌کنیم گفت: اینها مسئله کارشناسی است که در صورت عدم اجرا مسئله ترافیک، ناامنی و به هم ریختن چهره شهر در آن مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در مسئله اسکای مال مدعی بودند که ۳۰ هزار شغل ایجاد می‌شود در صورتی که خیلی کمتر است گفت: بنده از مهندس پروژه پرسیدم آیا پروانه دارید که عنوان کردند فقط پیش پروانه دارند، آیا اجرای این پروژه با این وضعیت نیاز به کار کارشناسی ندارد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: می‌گویند به اندازه ۲ هزار خودرو پارکینگ برای اسکای‌مال ایجاد می‌کنیم تا مشکل ترافیک منطقه حل شود، بنده با تعجب گفم اصلا شما تا به حال همدان آمده‌اید تا وضعیت آن را بیینید که شدنی است یا خیر؟ به فرض تحقق این پیشنهاد، این خودروها را از کجا به پارکینگ هدایت می‌کنید؟ آیا دوباره ترافیک ایجاد نمی‌شود؟.

مهاجرت جوانان همدان برای یافتن شغل معضل شده است

فلاحی با بیان اینکه اگر چهره شهر پیر است به خاطر مهاجرت جوانان برای اشتغال است گفت: با کار غیرکارشناسی بیت المال هدر می‌رود و ما دستگاه نظارتی هستیم و باید نظارت کنیم.

وی با بیان اینکه به خاطر افکار و اندیشه‌های دوران سازندگی بود که امروز با این مشکلات مواجه شده‌ایم تأکید کرد: باید در کشور حق مدیریت‌ها را کاهش دهیم.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیری حق ندارد پاسخ مدیری را ندهد و مدیری هم حق ندارد پاسخگوی مردم نباشد خاطرنشان کرد: باید با همدلی و اتحاد کار را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه هیچ دخالتی در شکل‌گیری شورا نداشتم و تنها کار بنده بعد نظارتی داشت افزود: یکی از مشکلات اساسی منابع پایدار شهری است که باید سیاست‌های تشویقی
قرار داهیم تا مردم عوارض پرداخت کنند و صدور پروانه نیز در مدت زمان کمی انجام شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حق مدیریت کار کارشناسی مدیریت شهری نماینده مردم همدان و فامنین احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد

استاندار خراسان جنوبی گفت: سطح تعاملات دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، جواد قناعت صبح امروز در ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی در سه حوزه تکلیف انتخابات در مرحله اول مشخص شد و حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان به مرحله دوم کشیده شد که 21 اردیبهشت انتخابات مرحله دوم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات حساسیت بیشتری وجود دارد، اینکه مرحله دوم انتخابات در مرکز استان برگزار می‌شود و در این مرحله بین دو داوطلب رقابت انجام می‌شود، لذا باید دقت لازم در مناظرات انجام شود. همه دستگاه‌ها باید در مرحله دوم انتخابات پای کار باشند تا در یک فضای سالم و رقابتی انتخابات برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جلسه توجیهی با حضور دو داوطلب مرحله دوم انتخابات برگزار شود و پیش‌بینی‌های لازم درباره نیروهای پشتیبانی انجام و اگر لازم باشد، افراد مورد نظر در شعب اخذ رأی جایگزین شوند. با توجه به وقوع سیل در روزهای اخیر اگر سیل در جاهایی منجر به تخریب جاده‌ها شده است، باید پیش‌بینی‌های مورد نظر و تست دستگاه‌های احراز هویت به خوبی انجام شود. با توجه به شرایط آب و هوایی در صورتی که در روز انتخابات بارندگی داشته باشیم از یکی دو روز قبل از انتخابات پیش بینی‌های لازم باید توسط دستگاه‌های مربوط انجام شود.

قناعت با اشاره به پیش‌بینی‌ها انجام شده در مرحله اول انتخابات که با سردی هوا و بارش برف همراه بود گفت: از ساعت 8 صبح روز انتخابات باید همه دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رای فعال شوند. در مرحله دوم انتخابات سه شهرستان استان یعنی یک چهارم خراسان جنوبی درگیر برگزاری انتخابات هستند. در مرحله اول انتخابات هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و انتظار داریم رسانه‌ها با حضور فعال در این موضوع، شاهد حضور حداکثری مردم در شهرستان‌های مورد نظر در مرحله دوم انتخابات باشیم. 

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: سطح تعاملات دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات احتمالی باید افزایش یابد، زیرا استانی در این زمینه موفق خواهد بود که سطح تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی آن بیشتر باشد و امیدواریم که ستاد انتخابات استان رتبه خوبی را در کشور در این زمینه کسب کند و انتخابات در فضای سالم و رقابتی با مشارکت خوب مردم و بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

انتهای پیام/ 251

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته