Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:18:49 GMT

شهردار دامغان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۷۰۶

شهردار دامغان معرفی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیین تودیع و معارفه شهردار دامغان با حضور علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی استانداری سمنان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه دامغان، و دیگر مسئولان شهرستانی در تالار منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر دامغان در این آیین گفت: اخذ مطالبات شهرداری از دستگا‌های اجرایی شهرستان از سیاست‌های اصلی شورا و شهرداری در دوره جدید است که در این زمینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی وجود دارد.

مجتبی ایمانیان تصریح کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان دامغان در جلسه شورای ترافیک شناسایی و بررسی شد که برای رفع این نقاط بودجه‌ای حدود ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است که باید در بودجه‌های شهرداری لحاظ شود.

او به روند انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی دامغان اشاره کرد و افزود: پس از شروع کار دوره ششم شورای اسلامی شهر دامغان، فراخوان لازم برای اعلام سوابق و برنامه‌های افراد واجد شرایط منتشر شد که در نهایت سوابق ۲۴ نفر جهت تصدی پست شهرداری مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت تقوی به این عنوان انتخاب شد.

 تقوی متولد ۱۳۴۷ و دارای مدرک مهندسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار است که سرپرستی روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات هوایی پیام، مدیرکلی عمران و امور زیربنایی شرکت خدمات پیام، مدیرکلی عمران و تاسیسات فرودگاه بین المللی قشم و ریاست اداره ترمینال‌ها از جمله سوابق اجرایی او است.

در این آیین از ۹ سال خدمات مسلم نصرتی در شهرداری دامغان تقدیر شد.

تقوی با هفت رای کامل اعضای شورای شهر به عنوان شهردار دامغان انتخاب شد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار دامغان حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار