Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم موی تای استان کردستان در پایان رقابت های قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، چهار مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های موی تای قهرمانی و انتخابی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی زنجان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از ۲۰ تا ۲۴ مهر ماه جاری و با حضور ۶۵۰ ورزشکار از سراسر ایران در سالن ورزشی دانشگاه زنجان برگزار شد شرکت کنندگان به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی موی تای کشور با دعوت از نفرات اول تا سوم حاضر در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی زنجان در طی چند مرحله و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به رقابت های جهانی که آذرماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد برپا می شود.

تیم موی تای استان کردستان با 10 ورزشکار به این رقابت ها اعزام شد و در پایان توانست چهار مدال را به خود اختصاص دهد.

در نتایج وزن 67 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان پیام ملک محمدی با غلبه بر حریفان خود نشان زرین طلا را کسب کرد.

همچنین مانی فاتحی در وزن 75 کیلوگرم رده سنی جوانان با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی نخست تکیه زد و نشان ارزشمند طلا را کسب کرد، و ماهان مردانی در وزن 75 کیلوگرم و امیرحسین اسدی در وزن 65/5 کیلوگرم همین رده صاحب 2 نشان برنز شدند.

گفتنی است؛ تیم موی تای استان کردستان با سرمربیگری سامان امامی راد و مربیگری امیر فیضی و یادگار خالدیان در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان 2 نشان طلا و 2 نشان برنز را بدست آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم