Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری جدی ترین منتقد فدراسیون قبلی بود و بیشترین نقدها درخصوص عملکرد و همینطور افشاگری ها را نسبت به فدراسیون پیشین داشت، اما برای اینکه دامن زنندگان به برخی توهمات سوژه خنده فوتبالدوستان نشوند، بد نیست نگاهی داشته باشیم به سلسله مطالب افشاگرانه و منتقدانه طرفداری نسبت به عملکرد پرایراد فدراسیون قبلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

شهاب عزیزی خادم برای فرار از پاسخگویی به نقدها، به این توهم دامن می زند که منتقدان فدراسیون فعلی حامیان فدراسیون قبلی هستند و تاکید دارد شما اگر واقعا به فکر فوتبال ایران هستید، باید نگران پول ویلموتس باشد. واضح و بدیهی است، ما متصدی فدراسیون نیستیم که پیگیر پول مارک ویلموتس باشیم و پرداختن به این موضوع و گرفتن حق ایران در دادگاه وظیفه فدراسیون است. اما محض اطلاع ریاست فدراسیون فوتبال، رسانه طرفداری منتقد درجه یک فدراسیون قبلی به ریاست مهدی تاج بود و به شهادت آرشیو مطالب بیشترین نقدها و افشاگری ها را نسبت به عملکرد پر ایراد فدراسیون قبلی داشت و حتی تهدید به شکایت هم شد!

اگر چه فوتبال دوستان به خوبی از نیت مسئولان فدراسیون برای انحراف افکار عمومی آگاهی دارند اما برای اینکه فدراسیون فعلی رسانه طرفداری را به فدراسیون قبلی منتسب نکند و همچنین سوژه خنده مخاطبان نشود، بد نیست نگاهی بیاندازیم به سلسله مطالبی که طرفداری در نقد سیستم حاکم بر فدراسیون قبلی منتشر می کرد. از ده ها مطلب افشاگرانه و منتقدانه، اینجا برای اینکه از حوصله مخاطب خارج نشود، تنها به 20 مطلب از خرداد تا اسفند 1399 می پردازیم:

مقاله کوتاه روز جمعه دوم خرداد: کلاهی که نابخردی بر سر فوتبال گذاشت!
آقای تاج! شما بیش از ویلموتس به ما بدهکارید / شما با یک انتخاب غلط، فقط سایز بحران را برای ما بزرگ کردید

در این مقاله مستقیما از عملکرد مهدی تاج، رییس فدراسیون پیشین انتقاد شده است.

گزارش روز سه شنبه بیستم خرداد؛ بهروز زنجانی (ب. ز) از طرفداری تا فوتبال برتر
از مهدی تاج در مورد بهروز زنجانی سوال شد

طرفداری در اردیبهشت 1399 اولین بار به نقش بهروز زنجانی در جدایی کارلوس کی روش و آمدن مارک ویلموتس به فوتبال ایران پرداخت. یکی از نزدیکان تاج که در اکثر جلسات جذب سرمربی برای تیم ملی حضور داشت.

گزارش روز سه شنبه بیستم خرداد؛ حمله به محمدحسین میثاقی و فرار از پاسخگویی با رمز عادل فردوسی پور
در نکوهش طفره رفتن

پس از حضور مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر، زمانی که رییس فدراسیون پیشین با استفاده از نام عادل فردوسی پور به میثاقی حمله کرد، گزارش فوق در طرفداری منتشر شد.

گزارش افشاگرانه روز یکشنبه 15 تیر؛ کارگر معدن خواف، سرپرست فدراسیون فوتبال است؟ / مدارک مستند
ماجرای افشاگری برنامه رادیویی ورزش بدون ویرایش در گفت و گو با مجری برنامه

حسین شریفی آن روزها مجری برنامه ورزش بدون ویرایش در رادیو بود. زمان سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال (در حال حاضر حیدر بهاروند مجددا نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ است) در برنامه ورزش بدون ویرایش به رد شدن نام بهاروند در لیست بیمه شرکت سنگ معدن احیا سپاهان خواف به عنوان کارگر معدن پرداخته شد. طرفداری این گزارش را منتشر و با حسین شریفی گفتگو کرد.

خبر روز دوشنبه 27 مرداد؛ فدراسیون فوتبال به پرداخت 6/2 میلیون یورو به ویلموتس محکوم شد
فیفا حکم پرونده ویلموتس را داد / اختصاصی طرفداری

طرفداری اولین رسانه ای بود که خبر از محکومیت ایران در پرونده مارک ویلموتس داد. البته واکنش فدراسیون به این خبر تکذیب بود!

خبر روز دوشنبه 27 مرداد؛ فوری؛ انتشار نامه فیفا در طرفداری | محکومیت فدراسیون فوتبال ایران با شکایت ویلموتس

در واکنش به تکذیب فدراسیون، طرفداری ساعاتی بعد نامه محکومیت ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس را منتشر کرد. با انتشار نامه محکومیت، صحت خبر طرفداری و همینطور تکذیب دروغین فدراسیون به رسانه ها و مردم اثبات شد.

خبر روز دوشنبه 27 مرداد؛ متن ترجمه حکم فیفا علیه فدراسیون فوتبال / باید 6.443 میلیون یورو به ویلموتس بدهید!

ترجمه کامل حکم صادر شده فیفا در پرونده شکایت ویلموتس، همان روز روی خروجی طرفداری قرار گرفت. ترجمه ای که مقدار جریمه فوتبال ایران را نشان می داد.

گزارش افشاگرانه دوشنبه 27 مرداد؛ فدراسیون در تهران باخت نه در فیفا / چه کسی مانع ارسال نامه اعتراض وکلا به قاضی پرونده شد؟
طرفداری افشا می کند؛ دروغی که 6.443 میلیون یورو به ایران خسارت زد

ایران قصد داشت نامه ای در اعتراض به انتخاب قاضی هلندی در پرونده مارک ویلموتس به فیفا بفرستد. حتی اسناد مرتبط یعنی متن و تصویر نامه هم در طرفداری منتشر شد. اما در اقدامی عجیب فدراسیون فوتبال این نامه اعتراضی را به فیفا نفرستاده بود!

گزارش روز سه شنبه 28 مرداد؛ شارلاتان بلژیکی هفت برابر از ایران پول گرفت
بررسی روند اخاذی مارک ویلموتس از ایران در طرفداری؛ گزارش از ما، تکذیب از فدراسیون!

گزارش کامل از روند پرونده مارک ویلموتس، انتقاد به عملکرد فدراسیون و هشدار در تک تک برهه ها که در انتها گوش شنوایی نبود و ایران در پرونده ویلموتس محکوم شد.

گزارش روز سه شنبه 28 مرداد؛ سند تصویری مذاکره با جولین لوپتگی | چانه زنی با مربی اسپانیایی ایران را به چاه ویلموتس انداخت
عکسی که داغ دل ایران را تازه کرد؛ لوپتگی هم مثل ویلموتس از ایران غرامت می گرفت

گزارشی از مذاکره نافرجام با لوپتگی که منجر به حضور مارک ویلموتس در فوتبال ایران شد.

گزارش روز چهارشنبه 29 مرداد؛ تاج و اعضای هیات رییسه فردا جلسه دارند / اولین قدم برای شکایت به دادگاه CAS
شایعه ممنوع الخروج شدن اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال همه را به تکاپو انداخت / اختصاصی طرفداری

شایعه ممنوع الخروج شدن و توقیف اموال مسئولان مرتبط با پرونده مارک ویلموتس که منجر به تکاپوی فدراسیون نشینان برای بردن پرونده به CAS شد.

گزارش روز جمعه 31 مرداد؛ سکوت تاج در خانه خودش شکست | مصاحبه گزینشی رییس مستعفی فدراسیون فوتبال
پاسخ به سوالات از پیش تعیین شده، استراتژی جدید بعد از عکس با لوپتگی

مهدی تاج در خانه خود گفتگویی با چند رسانه انجام داد. گفتگویی با سوالات گزینشی که طرفداری هم به آن دعوت شد اما حاضر نشد در این برنامه برای برائت رییس فدراسیون قبلی به او تریبون بدهد. پیش از آنکه این گفتگو در رسانه ها منتشر شود، طرفداری از اینکه چنین گفتگویی در راه است خبر داد.

گزارش روز شنبه 1 شهریور؛ هزینه دادرسی در CAS، برای ایران 65 هزار فرانک است / هزینه دادرسی و وکیل را مقصران بپردازند
دست هایی در کار است غرامت سنگین مارک ویلموتس از کشور خارج شود

پرداختن به تحرکات عده ای که به دنبال حلوگیری از پیگیری پرونده ویلموتس در CAS بودند. طرفداری درخواست کرد هزینه دادگاه CAS را مقصران پرونده ویلموتس بپردازند.

گزارش روز یکشنبه 2 شهریور؛ چرا متهمان پرونده مارک ویلموتس، ممنوع المعامله شدند؟
دادگاه CAS شانس آخر تاج و هفت عضو هیات رئیسه

پس از اطلاع رسانی و افشاگری ها درخصوص پرونده ویلموتس و واکنش افکار عمومی، متهمان پرونده ممنوع المعامله شدند.

گزارش روز یکشنبه 2 شهریور؛ قربانیان جدید، رضا کرمانشاهی و زاهدی فر, هدف اصلی؛ فراموشی غرامت ویلموتس
بازی بودار فوتبال؛ فدراسیون سیستم برنده را دست نزد!

هشدار به فوتبال دوستان و رسانه ها که اسیر بازی فدراسیون برای انحراف افکار عمومی از پرونده ویلموتس نشوند.

گزارش روز دوشنبه 3 شهریور؛ جزییات جلسه چهار ساعته کمیسیون اصل نود / مجلس از فدراسیون سند خواست
متهم؛ تاج و هیات رییسه، اتهام؛ تضییع اموال عمومی و سوء مدیریت / اتهام وزیر؛ ضعف در نظارت

گزارشی از جلسه هیات رییسه فدراسیون با کمیسیون اصل نود مجلس پس از محکومیت ایران در پرونده ویلموتس.

گزارش روز دوشنبه 24 شهریور؛ روایت سفیر ایران در اسپانیا از روز مذاکره با جولین لوپتگی؛ جواب لوپتگی تاج را شوکه کرد
ماجرای فایل صورتی ارائه شده به نمایندگان مجلس چه بود؟

روایت افشاگرانه از صحبت های حسن قشقاوی درخصوص مذاکره با لوپتگی. در فایل صوتی که به دست نمایندگان مجلس رسید، جزییات مذاکره با لوپتگی فاش و همینطور به موضوع ممنوعیت ورود خارجی ها نیز پرداخته شده بود. نکته اینکه این فایل نشان داد در بهار 1398 زمزمه های ممنوعیت ورود خارجی ها وجود داشت!

گزارش روز پنجشنبه 27 شهریور؛ انتشار سه نامه عجیب به استراماچونی و مارک ویلموتس در طرفداری
عادت بد مدیران ایرانی؛ زدن زیر میز مذاکره

انتقاد از عملکرد سه مدیر ایرانی در مذاکرات که هر بار طرف ایرانی ضرر کرد. عملکرد مهدی تاج، احمد سعادتمند و اسماعیل خلیل زاده مورد بررسی قرار گرفت.

خبر روز چهارشنبه 10 دی؛ مزایده ساختمان 68.5 میلیاردی به دلیل بدهی 9 میلیاردی!
قیمت مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال مشخص شد

مزایده ساختمان به دلیل اشتباهات فدراسیون گذشته.

گزارش روز جمعه 22 اسفند؛ جای خالی محمد دادکان و دادکان ها در کرسی های بین المللی ایران | عکس تلخ تاج
بیگانه ای در جمع تصمیم گیرنده ها!

انتشار تصویر تاج در یکی از جلسات کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد طرفداری به یک نکته در این تصویر بپردازد. تنها کسی که در عکس برای ترجمه گوشی داشت مهدی تاج بود و همین موضوع از قدرت چانه زنی ما در گرفتن حق فوتبال ایران می کاهد. طرفداری مسلط نبودن رییس فدراسیون پیشین به زبان انگلیسی را مورد انتقاد قرار داد. کار درست تقدیر؛ کار اشتباه انتقاد!

طرفداری هیچوقت سیاست ثابتی در قبال یک فدراسیون یا یک مدیر ورزشی نداشته است. در حال حاضر طرفداری بین رییس فدراسیون ها بیشترین حمایت ها را از علیرضا دبیر داشته است. چرا که عملکردش ما را وادار به حمایت از او می کند. شک نکنید اگر روزی کار اشتباهی از فدراسیون کشتی ببینیم، حتما علیرضا دبیر نقد می شود. همانطور که در ماجرای انتشار ویدیوهای توصیه به حسن یزدانی از فدراسیون انتقاد کردیم که این کار درست نبود و حس کردیم فدراسیون کشتی کار اشتباهی کرده است. درخصوص محمدرضا داورزنی و فدراسیون والیبال هم همینطور بوده یا رضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک. وقتی صالحی امیری به پیشکسوتان اهمیت می دهد، از آنها تجلیل می کند و سردیشان را می سازد، مسلما مورد حمایت ما قرار می گیرد، هرجایی هم که به او یا وزارت ورزش نقد داشتیم اعلام کردیم این استراتژی غلط است. طرفداری کار و عملکرد را نقد می کند و تا جایی که توان داشته باشد همین رویه را حفظ می کند.

به فوتبال بیاییم. طرفداری در اوج دعوا با احمد مددی هم از کار خوب او تقدیر کرد. با وجود انتقادات بسیار نسبت به عملکرد مدیریتی او، با وجود اینکه در زمان مددی باشگاه استقلال بیشترین اهانت ها و تهدیدها را نسبت به طرفداری داشت، طرفداری زمانی که او برای آجورلو مراسم تودیع و معارفه برگزار کرد از این کار خوبش نوشت (مطلب پایان روشن یک دوران تاریک؛ مددی با یک کار خوب رفت). تنها به خاطر یک کار خوب مددی از او تقدیر کردیم.

طرفداری از کارهای خوب فدراسیون فوتبال چه در زمان مهدی تاج، چه سرپرستی موقت حیدر بهاروند و چه عزیزی خادم حمایت کرد. مثلا از پیگیری خوب فدراسیون تاج برای دریافت حق رشد علیرضا جهانبخش از برایتون تقدیر کردیم. یا زمانی که انتخابات خوبی در فدراسیون موقت برگزار شد طرفداری از مهدی محمدنبی و حیدر بهاروند برای این حسن ختام حرفه ای تشکر کرد. حتی از کارهای خوب انگشت شماری که در ابتدای حضور عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال رخ داد هم تقدیر کردیم. او در ابتدا پست های فنی را به افراد شایسته و فوتبالی سپرد و اعلام کرد فدراسیون به روی فوتبالی ها باز است؛ اتفاقی که دیگر تکرار نشد و جای خود را به انتخاب حلقه رفقا، بستگان، آشنایان و شرکا داد.

همین موارد نشان می دهد نگاه ما به طرفداری به عملکرد افراد است.

اگر به افشاگری های ما دقت کنید می بینید که درخصوص فدراسیون ها و باشگاه ها و مدیران مختلف بوده است. اگر سندی به دست طرفداری برسد که درستی آن به ما اثبات شود قطعا آن را برای اطلاع مردم منتشر می کنیم چرا که وابستگی نداریم. رسالت رسانه همین است. طرفداری نه بودجه دولتی دارد نه بولتن یک مدیر یا یک نهاد است. شهاب عزیزی خادم خطاب به منقدانش گفت که اینها در نهایت بازنده بازی هستند. اولا ما بازی نداریم که در آن بازنده باشیم، اگر بازی ای در جریان است برنده و بازنده اش برای شما!

ثانیا، تعریف دوستان از رسانه شاید متفاوت باشد. برنامه ای که به شما برای گزارش عملکرد تریبون می دهد رسانه نیست، بولتن است!

کار رسانه نقد و بررسی است و طرفداری هم تا جایی که توان دارد همین رویه را ادامه می دهد.

هرگز مدعی نیستیم که اشتباه نداشته ایم. شاید در برخی موارد در نقد عملکردها تند رفته باشیم و حتی شاید جاهایی فریب یک کار خوب یک شخص را خوردیم و گمان کردیم می تواند باعث ایجاد تحول شود. نمی گوییم همیشه درست گفته ایم و درست نوشته ایم اما می توانیم اطمینان بدهیم همیشه راست گفتیم؛ شاید درست نبوده، اما دروغ هم نبوده!

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس افشاگری مربی و بازیکن سابق تیم ملی علیه خوبان عالم! استورى هامس رودريگز؛ تصويرى از خود در كنار شجاع خليل زاده درخواست نیوکاسل از هوادارانش: لطفا با پوشش عربی در ورزشگاه حاضر نشوید کامنت وینیسیوس جونیور و مارسلو زیر آخرین پست اینستاگرامی رونالدو

طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرونده مارک ویلموتس گزارش روز سه شنبه فدراسیون فوتبال ایران در پرونده پرونده ویلموتس فدراسیون پیشین دوشنبه 27 مرداد رییس فدراسیون فدراسیون قبلی حیدر بهاروند فوتبال ایران عزیزی خادم روز دوشنبه هیات رییسه افشاگری ها مهدی تاج خبر روز کار خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و صعود به جام جهانی امروز همراه با ملی پوشان به کشور بازگشت و در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه گفت: دو سال پیش هم به ژاپن باختیم و از پله‌ها که پایین آمدیم، شماها را زیارت کردیم. ناراحت بودم که دو سال پیش نتوانستیم جام قهرمانی را تقدیم ملت کنیم و ممنون هستم که دو سال من را تحمل کردند و امروز به اینجا آمدند. بچه‌ها، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال همگی زحمت کشیدند و همگی پای کار بودند. این قهرمانی به نیت تاریخ سیزده رجب و ولادت امیر المومنین بود و این قشنگ‌تربن اتفاق بود.

ویدئو: 331374

او ادامه داد: ما همه یک تیم و یک کارگروه هستیم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من به عنوان سرمربی همراه با کادرفنی کارهای فنی را انجام می‌دهم و یک کادر مدیریتی داریم که می‌شود آقای تاج و فدراسیون فوتبال. یک بحث هم تیم اجرایی است که همان بازیکنان هستند. مسیر خوبی بود و همه همراه بودیم و این قهرمانی را فقط به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط ادامه‌دار بودن موفقیت‌ها تاکید کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی به جام جهانی راه پیدا کردند مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین. تیم های جدیدی آمدند و این نشان می‌دهد که دیگر تیمی نمی‌تواند از قبل بگوید برنده است یا بازنده!

وی افزود: تلاش و برنامه ریزی می‌خواهد. درباره قرارداد هم آقای کریمیان مدیر تیم اینجا حضور دارند و فارغ از اینکه هر لحظه کنار من هستند باید بگویم من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما خودم گفتم اگر قهرمان شدم برمی‌گردم و اگر نشدم، به خانه می‌روم. با قهرمانی آمدم و باید با فدراسیون فوتبال و رئیس فوتسال بنشینیم و صحبت کنیم چون اعتبار تک تک ما وسط است. وقتی بتوانیم بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگ کنیم و برای بهتر شدن نیاز به این داریم که کارهای بهتر هم جلوی پای ما بگذارند. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی ادامه دارد تا هدف‌های بزرگتر را دنبال کنیم.

شمسایی درباره شرایط تیم ملی فوتسال افغانستان توضیح داد: ۷ بازیکن تیم آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند و خیلی خوشحال هستم که یک ایرانی آنها را بالا آورده. در سطح دنیا هم همین است و قبلا کسی مراکش را دنبال نمی‌کرد اما الان ۷ گل به آرژانتین می‌زند؛ فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را برده و همه اکنون تلاش می‌کنند تا با قدرت نتیجه بگیرند. اگر از این غافل جا بمانیم، تکلیف مشخص است. شما خودتان ببین که ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شده و این نشان داده که پیشرفت در فوتسال سرعت دارد. سرمربیان تاپ زیادی در آسیا هستند و کار سختی داریم و کار سخت هم آدم‌های سخت را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران