Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به شهرستان کازرون و درباره تامین آب کشاورزی و شرب شهر خشت، گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آب منطقه «خشت» و «کنارتخته» به سمت استان بوشهر روانه می‌شود درصدد هستیم با جلب موافقت وزارت نیرو و مسئولان استان همجوار، آب مورد نیاز استان بوشهر از طریق احداث آب شیرین‌کن و سد‌های جدید این استان تامین شود تا منطقه خشت و کنارتخته از آبرسانی به استان بوشهر معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه مرکز درمان بستر، «بالاده» امسال تکمیل خواهد شد اظهار امیدواری کرد این مجموعه درمانی با پیگیری‌های صورت‌گرفته تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس درباره تامین آب کشاورزی و شرب شهر خشت، گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آب منطقه «خشت» و «کنارتخته» به سمت استان بوشهر روانه می‌شود درصد هستیم با جلب موافقت وزارت نیرو و مسوولان استان همجوار، آب مورد نیاز استان بوشهر از طریق احداث آب شیرین‌کن و سد‌های جدید این استان تامین گردد تا منطقه خشت و کنارتخته از آبرسانی به استان بوشهر معاف شود.

استاندار فارس اظهار کرد: ضروری است جاده خشت – وحدتیه جهت کاهش فاصله خشت تا گناوه با همکاری وزارت راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری رسد؛ همچنین با افزایش اعتبارات تونل محرم و راه‌های دسترسی از سمت غرب و شرق به منظور کاهش ۲۲ کیلومتری فاصله کازرون-بوشهر به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ایمانیه همچنین در ادامه به وضعیت تونل مقاومت اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر میانبری از تنگه ابوالحیات به سوی کازرون خواهد بود که تکمیل، طراحی وشروع عملیات اجرایی آن با جدیت در دست رسیدگی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: با موافقت راه و شهرسازی برای اعطای ۱۰ هکتار زمین به‌منظور ایجاد ورزشگاه دوم کازرون به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام شده است. این ورزشگاه شامل زمین فوتبال روباز و سالن‌های سرپوشیده برای ورزش‌های جانبی خواهد بود.

او، زیربنای پیش‌بینی شده برای این مجموعه ورزشی را ۲۰ هزار مترمربع خواند و توضیح داد: این پروژه با اعتباری که برای آغاز آن در نظر گرفته شده است به زودی گلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس وزارت نیرو تامین آب شرب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد