Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در همایش منادیان وحدت ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام(ص) اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سیستان و بلوچستان مرکز وحدت است، استانی که شهروندانش با وجود تفاوت‌ها با پیوندهای فرهنگی، فامیلی و اقتصادی در قالب ید واحد در خدمت آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: با وجودی که دشمنان این نظام همواره سعی دارند از این تفاوت سوء استفاده کنند اما با عقلانیت حاکم بر علما و بزرگان ۲ مذهب شیعه و سنی و تمسک به آیات صریح و مشترکات این ۲مذهب اجازه این سو استفاده به دشمنان داده نشد. 
استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه وحدت، پیوند و انسجام در رده‌های مختلف باعث ایجاد امنیت پایدار شده و با وجود همه دشمنی‌ها کوچکترین رخنه‌ای در میان مردم ایجاد نشده است بیان کرد: ادامه عقلانیت و پیروی از آیات صریح قرآن در هر ۲ مذهب شیعه و سنی منجر به امنیت پایدار خواهد شد که در نتیجه فراهم‌کننده توسعه است. 
وی تصریح کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست دارم که سیستان و بلوچستان با وجود همه ظرفیت‌ها در حوزه فرهنگ، هنر و اقتصاد و آمادگی لازم میزبان برگزاری رویدادها و وقایع فرهنگی باشد. 
مدرس خیابانی با اشاره به اینکه کمبود فضای فرهنگی از معضلات سیستان و بلوچستان است گفت: این استان جوانترین استان کشور است و امیدواریم نتایج این نشست‌ها جلوه عملی فرهنگ و هنر استان را به رخ همه دشمنان بکشاند.

همایش منادیان وحدت با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر مدرسه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، علما و مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد.   

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان