Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@04:26:11 GMT

کری رونالد کومان برای رئالی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۲۳۶

کری رونالد کومان برای رئالی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان در مورد پیروزی بارسلونا مقابل دینامو کیف صحبت کرده است.

به نقل از BarcaCentre، تیم فوتبال بارسلونا پس از متحمل شدن دو شکست متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، سرانجام با نتیجه ۱-۰ دینامو کیف را شکست داد و به نخستین پیروزی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی گفت:

این پیروزی ما را همچنان در لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه می دارد. به لطف این پیروزی حالا همه چیز برای ما ممکن است اما باید بهتر از اینها بازی را تمام می کردیم. اینکه با پیروزی به سراغ ال کلاسیکو بروید خیلی بهتر است. در ابتدای نیمه دوم سه موقعیت بزرگ گلزنی ایجاد کردیم و شما باید این را هم در نظر بگیرید. در بازی امروز جانمان را به خطر انداختیم و شکر خدا که دینامو کیف موفق نشد کاری انجام دهد.

برای پیروزی در ال کلاسیکو آماده ایم؟ بله، چرا که نه!

رونالد کومان گفت:

اینکه هواداران در جریان بازی به نشانه اعتراض سوت زدند را درک می کنم. با آن موقعیت هایی که خلق کردیم، باید قاطعانه و با گل های بیشتری پیروز می شدیم. از بازی که بازیکنانمان انجام دادند رضایت دارم اما از ضربات آخر راضی نیستم. هدف پیروزی بود، اما در برخی زمینه ها می توانیم بهتر شویم و همچنین موارد مثبتی به چشم می خورد. به نظرم بدون توپ هم عالی کار کردیم، دینامو کیف نتوانست خطرساز شود.

رونالد کومان گفت:

آنسو (فاتی) هنوز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و این طبیعی است، یادتان باشد که او مدت زیادی دور از میادین بود. آنسو برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد، او در اواخر این ماه ۱۹ ساله می شود و در این سن و سال، نمی توانید از او بخواهید تمام کمبود هایی که با نبود مسی به آنها دچار شده ایم را برطرف کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی بارسلونا ال کلاسیکو ال کلاسیکو رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان دینامو کیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد