Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:11:25 GMT

آغاز عملیات جدید حشد شعبی در صلاح الدین ضد داعش

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۳۴۳

آغاز عملیات جدید حشد شعبی در صلاح الدین ضد داعش

منابع خبری از آغاز عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای عناصر گروهک تروریستی داعش خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حشد شعبی امروز از آغاز عملیات امنیتی مشترک در منطقه « یثرب» در جنوب « صلاح الدین» خبر داد.

بر اساس گزارش « موازین نیوز» حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیپ 41 حشد شعبی و نیروهای امنیتی امروز عملیاتی مشترک علیه بقایای عناصر داعش در جنوب صلاح الدین آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این عملیات شامل جست‌وجوی مناطق «تل بتار» و «البو فراج» و «المبازل » و اطمینان از عدم حضور عناصر داعش در مناطق مذکور است.

نیرو‌های حشد شعبی به همراه ارتش عراق، روز یکشنبه عملیات تعقیب و پاکسازی مناطق کوهستانی در شرق شهر« تلعفر» در توابع نینوا از شر وجود عناصر گروهک تروریستی داعش را آغاز کردند.

تشدید جنگ رسانه‌‌ای عربستان و طرف‌های همسو علیه حشد شعبی و اکثریت ملت عراقعصائب اهل الحق: اجازه انحلال حشد شعبی را نمی‌دهیم

وزارت دادگستری عراق ماه گذشته درباره آمار تروریست‌‌های زندانی در عراق اعلام کرد: تعداد تروریست‌‌های محکوم در زندان‌ های عراق بیش از 50 هزار نفر است که نیمی از آنها به اعدام محکوم شده‌‌اند.

این وزارت‌خانه افزود: این احکام اعدام اجرا نشده که علت آن قطعی نشدن حکم است و یا اینکه حکم برخی از محکومان به اعدام از سوی ریاست جمهوری عراق امضا نشده است .هر حکمی که به مرحله قطعی برسد و یا اینکه رئیس جمهور آن را امضا کند، اجرا خواهد شد. اما حدود 90 درصد از احکام صادر شده شامل چنین وضعیتی نیستند.

قابل ذکر است که عراق در اواخر سال 2017 پیروزی خود را بر گروهک تروریستی داعش اعلام کرد و از این تاریخ این سازمان حملات پراکنده‌ای را در بسیاری از مناطق این کشور آغاز کرد اما عملیات های نیروهای امنیتی و نظامی عراق به متلاشی شدن بسیاری از هسته های خاموش تروریستی در این کشور منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!